Skatten?

Vi får igjen, deilig å slippe restskatt:)

Så kjedelig! Og så er staten så aggressiv mtp tilbakebetaling...

Jeg fikk baksmell i fjor. De delte opp beløpet i to omganger som var helt overkommelig å betale. Fikk ikke betalt regningene de første mnd, og det var ingen problem å utsette de litt. Nå var det ikke et stort beløp da, men opplevde ingen problemer med tilbakebetalingen.

Jeg fikk baksmell i fjor. De delte opp beløpet i to omganger som var helt overkommelig å betale. Fikk ikke betalt regningene de første mnd, og det var ingen problem å utsette de litt. Nå var det ikke et stort beløp da, men opplevde ingen problemer med tilbakebetalingen.

Å! Så bra da, har hørt tidligere at de bar sendt ut en faktura med 14 dagers betalingsfrist :woot::hilarious:

Gikk heldigvis litt i pluss, sånn totalt sett både jeg og mannen :)

Både jeg og mannen fikk en del tilbake, så det blir satt til sides til utstyr til den lille:smiley-bounce012

Jeg vurderer nesten å be arbeidsgiver trekke meg 40% i skatt i år. Bare fordi jeg ELSKER å få masse igjen! Og de pengene jeg får igjen på skatten går alltid til noe fornuftig, i motsetning til om de bare hadde blitt til overs på kontoen :hilarious:

Back
Topp