Skatten?

Så bra :D
Jeg får ikke logget inn :arghh:
Ikke jeg heller..
Får se imorgen :) jeg jobbet ikke så mye Ifjor uansett så jeg får enten tilbake bittelitt eller må betale bittelitt. Student også så har høyt studielån uansett

Halve Norge prøver nok å logge inn samtidig :hilarious: jeg fikk sjekka 22:30, så var tidlig ute ;)
Ja, er jo sånn hvert år.. :shifty:
Tålmodig med sånne data greier er ikke min sterke side. Er bare å komme seg i seng å prøve i morgen.

Sikker umulig å komme inn nå, så får sjekke i morgen☺

Æsj, jeg ble skyldig. Heldigvis bare et par tusen da. Men hadde håpet å få litt igjen.

Får igjen. Skatt+en god dæsj av feriepengene går for å betale for min del av ivf. Raskere ferdig med tilbakebetalingen enn antatt, hurra!

Ble litt ekstra penger til noen ting til mini, så godt fornøyd☺

Blir helt ok. Siden jeg ikke får jobbe så går pengene i sluket..

Var helt sikker på at jeg ble skyldig, da jeg jobba en del overtid i fjor.. men neida, fikk igjen et par tusen. så det var deilig :)

Vi får igjen, både jeg og mannen.
Men det går rett til å betale utgiftene til fiber her. Ganske kjedelig.
Er jo så mye annet de pengene kunne gått til isteden.

Jeg sjekket i natt og fikk igjen nesten 26.000 :eek:
.. men så var vi klar over at mannen fikk baksmell (løst inn aksjer), så litt av min tilgodesum går til å betale hans baksmell :hilarious: heldigvis ble jo hans baksmell langt mindre enn han trodde, det var deilig, så vi får en god sommer vi også! Får fylt opp BSU en tidlig og slipper å sette av 2000 i mnd til det, det er deilig :)

Fikk igjen vi også :-) :-)
Så blir en fin sommer her også :-)

Her for vi begge igjen, mannen 5sifret og jeg 4sifret :happy::happy: Det kommer godt med da vi mæ kle inn et nytt soverom å begge uteplatt i sommer :happy:

Jeg fikk et par tusen igjen, men må bruke d på å betale ned mannens baksmell. Det som blir igjen får vi se om vi kan investere i ny vegg til rommet til jentungen.

Får igjen !! Hurra:hilarious:

Får ikkje igjen.. Sååå kjedlig. Må ut med en hel del.

Back
Topp