Skatten

Atannia

Gift med forumet
Flere her som sitter og venter på å få sjekka dkatten etter kl 12??

Her ble jeg skyldig 300kr for første gang. Og jeg og sambo ble tatt sammen for første gang. Nav hadde meldt oss inn som meldepliktige samboere. Rart de ikke har gjort det før. Ikke jeg viste noe om i allefall. Må ha blitt gjort etter trym kom, for det skjedde ikke etter gyda. Bra sambo fikk igjen. Der gikk tattoo ideen min i do med skatte penger. Må spare nå da.

For første gang på LENGE har jeg ikke betalt skatt for jeg har ikke jobbet noe i 2012. Har tidligere hatt helgejobb og sommerjobb ved siden av studiene, men siden jeg gikk gravid og slikt, ble det ikke til at det ble noe jobb! Som regel er det jeg som har fått i underkant av 10 000 igjen på skatten, og sambo bare 2-3 000...Men nå fikk han igjen hele 19 000, så ble veldig sjokkert :O Men kommer godt med :)

Sambo fikk for første gang 19000. Så det blir bra bryllups gave.

Her gikk jeg i 0 som forventet.

Fekk restskatt på 2000 :'(

Blææ så kjedelig.

Her får vi igjen litt, men har ikke fått regnet helt på det ennå på grunn av at det er blitt en glipp med innrapportering. All lønnen som er utbetalt fra rusbehandling Midt-Norge er ikke kommet med. En feil hos skatteetaten. Så når det blir innrapportert så vil det være et annet regnestykke. Har jo både fått lønn og betalt skatt derfra. ;) Må også se det i sammenheng med sambo siden jeg får alle rentene og all gjelden, og det skal fordeles. ;) Vi blir vel å sette oss sammen og se på det når han går ut i permisjon neste uke. :)

Fikk igjen 2451, og sambo fikk ca 30 kr mindre enn meg :p Tror han har noen fradrag han kan skrive på, så håper han får litt mer igjen :p

Noen som vet om det er noe greier med baby feks. man kan føre på? :p

Tror ikke det er noe før de begynner i barnehage :p
Jaja, skal ikke klage :)
Fikk 20tusen igjen :D
Men må vente til sommer/høst før vi får vite hvordan Ø ligger an :(

Back
Topp