skatten!!

skravla

Gift med forumet
Ja jenter, hvordan gikk det med skatten da???

Her får vi tilbake 20 hver[:)] Deilig!

Så herlig da! Kommer meg ikke inn på altinn.no.... [:@]

23 [:D][:)]

Oi, herlig!! Eg har ikkje prøvd å sjekke ein gong [8D]

vi fikk brev i posten i dag vi!

ORIGINAL: gix

23 [:D][:)]

Delig!!!![:)]

Kommer ikke inn [:@] Og ikke får vi det i posten heller, siden vi har trykket av for å få det på nettet [:'(]

Hater altinn litt nå...

ORIGINAL: stibli

Kommer ikke inn [:@] Og ikke får vi det i posten heller, siden vi har trykket av for å få det på nettet [:'(]

Hater altinn litt nå...

SÅnn passe HELT enig med deg! Hater det ganske veldig kjempemye[:@][:(][:(][:(][:(]

Jeg får igjen 18000[:D], sambo skylder noen få tusen

Får igjen litt over 18, men vi har ikke fått sjekket sambo enda, så der vet vi ikke. [;)]

Vi går med 12.000 i + når barnehagen er flyttet over på sambo [:D]

Jer er i 0..

Sambo sin var det så mye feil på.. Først når han åpna den rulla han fort ned for å sjekke og han ble sjokka når det stod at han skulle betale 2600 siden jeg hadde rekna ut at han skulle få 10.000 igjen.. MEN jeg fant feilen [8D] De har rekna han med i skatteklasse 1 når han ska ver i klasse 2.. Så når bestefaren min har fiksa det og satt på barnehagen rekner vi med at han får ca 10.000 igjen [:)]

Tilgode beløp uten renter 27.659;             Og ca 30.000 i feriepenger, OOO, hellige sommer!
Sambo ikke fått enda.

Jeg får igjen 12 000! 
Har bare jobbet siden midten av august, så må si meg veldig fornøyd med det. [:)]
Kjetil har ikke fått sjekket ennå, men regner med å få igjen 20-30 000. Hååååper det!!!

ORIGINAL: MammanTeOlai

Jeg får igjen 12 000! 
Har bare jobbet siden midten av august, så må si meg veldig fornøyd med det. [:)]
Kjetil har ikke fått sjekket ennå, men regner med å få igjen 20-30 000. Hååååper det!!!

BRAAAA!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D]

wow så mange som får igjen mye!!! Vi er flinke skattebetalere[:)]

ORIGINAL: EmbrikTheodors mamma

46000 til sammen ;)

[:D]

Fikk en pen liten sum på 2730, men blir litt større da de bare hadde ført opp barnehage/fradrag for 1 barn istedenfor 2.

Sambo fikk restskatt på 2 kr [8D] godt han slipper å betale den da

Back
Topp