SKATTEN

Mamma27

Betatt av forumet
Mannen min og jeg får igjen ca 25 000 til sammen på skatten!!! WHIII!!!!

Oj, det var ikke verst!!! [:D] Venter fortsatt på at selvangivelsen skal komme i posten, er skikkelig nervøs!!!

Ja, det har vært noen nervepirrende dager.. Første året vi blir liknet sammen (gifta oss i 2005), så vi hadde ikke peiling på utfallet. MEN det gikk jo bra!!! Hurra hurra hurra!![:D]

Så flott da ![:D] Tenker dere gleder dere ekstra til Juni ![;)]

signerer [:)]
ORIGINAL: Tussi75

Så flott da ![:D] Tenker dere gleder dere ekstra til Juni ![;)]

GRATTIS

Her ble det litt mindre, men likevel godt i pluss[:D] 
(Særlig mannen, da.. jeg fikk vel under 1000kr, men tilsammen ble summen mye penere[:D])

Har akkurat hentet posten og sitter med sambo sin selvangivelse her.. men han har ikke kommet hjem enda, og han har ikke med seg mobilen i dag.. Så jeg må vel høflig vente til han kommer hjem. Frister å lage et kikkehull, ja!![:D]

Sykt!! Grattis!!

ORIGINAL: Catrine2

Har akkurat hentet posten og sitter med sambo sin selvangivelse her.. men han har ikke kommet hjem enda, og han har ikke med seg mobilen i dag.. Så jeg må vel høflig vente til han kommer hjem. Frister å lage et kikkehull, ja!![:D]

tror det må bli et STORT kikkehull skal du se hva det står hihi[:D]

Han kom nå, og han fikk tilbake 2200, ikke like mye som forventet, men det er penger det og![:D]

jeg synes alt er bra bare man ikke må betale...tror de er litt trege i min kommune...[8|]

ORIGINAL: Trine82

gratulerer [:)] fikk samme beskjed igår, juhuuuuuu

Jeg også!!
Super start på helgen!
Kos dere!!![:D]

Åhhh gratulerer til dere!
Eg og mannen min fikk tilsammen nesten 40000,-. Men det er uten km godtgjørsle. Eg har reist ca 14,5 mil for dagen siden juni + bompenger... Så det er snakk om noen tusen der også! Det er vanvittig deilig å få litt i bakhånd, spesielt nå i etableringsfasen [:D]

Fikk tilbake 223,- jeg[:D] He he...Ikke stort, men trodde faktisk det skulle bli baksmell, så ble kjempeglad for at jeg kom på plussiden[;)]

jeg har fått igjen 11000!!!!!![:D][:D][:D]
kjempe glad nå ja.. sambo har ikke fått sin enda.. kommer vel på mandag!
spent ja....[;)]

Back
Topp