Skattelistene

nussnøff

Gift med forumet
VIP
I natt kommer skattelistene ut på nett.

Hva syns dere om at de er offentlig. Er det helt greit? eller misliker dere at andre kan snike på hva dere tjener?

spiller ikke sånn veldig stor rolle for meg..tjener normalt..men om jeg hadde tjent veldig,veldig dårlig...da hadde jeg ikke likt det....

Bryr meg faktisk ikkje[:)]
Den viser jo ikkje den skikkelige inntekta igrunn eller formuen[:)]
Er ALLTID feil på meg[8D]

ORIGINAL: Arianne SmartASS

ser ikke vitsen, men det plager meg ikke..

sign

Sign.

Det plager meg ikke, men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor de skal offentliggjøres. Hva er egentlig begrunnelsen bak dette?[8|]

sign

ORIGINAL: Krristy

sign

Spiller ingen trille....blåser i om andre vet hva jeg tjener...har de behov for å finne ut av det, versågod[;)]
Men jeg er ikke av de nysgjerrige...spiller ingen rolle hva naboen tjener for å si det sånn...

ORIGINAL: Tøsa

ORIGINAL: *mamman til Marie*

ORIGINAL: Krristy

sign

Gjør den ikke?
Hvorfor ikke da?

Inntekta stemmer ikkje overrens med inntekta eg egentlg har [:)]
Og formuen er alltid feil [:)]
[:)
Mindre i formue en det eg egentlig har og eg har ikkje noe lån heller så ingenting skal bli trukket der tidligere[:)]

Bryr meg egentlig ikke.
Men når eg tenker meg om så har vell alle rett på et privat liv, og innen det hører vell inntekt og formuen til også [8|] Så må si meg enig i det at eg skjønner ikke vitsen med å legge de ut, men men, folk får vell heller bare snoke [8D]

Ser heller ikke vitsen, men driter i det. Jeg er jo innom å titter sjøl så[8D] Men altså, intekt og formue stemmer ikke på meg... Har i grunn aldri gjort det..ikke på sambo heller.

Jeg bryr meg ikke så veldig. Synes ikke det er så spennende.

Jeg synes for så vidt at det er heilt greit at jeg kommer ut ganske lavt. Så kan nysgjerrige folk som kjenner meg se at lærere med lang utdannelse ikke har det spesielt fett.

Back
Topp