Skattelistene, er du en snoker?

Synes det er bare tull egentlig..
Jeg driter i hva naboen tjener og det er ikke så veldig interessant å vite hva jeg tjener heller :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, det
Den funker bra til er å sjekke "årsmodell" på de man lurer på. Bruker de "gamle" som ligger på skattelister.no, tallene er meg totalt likegyldig :)

Nei

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Nei, bryr meg ikke ;)

Det e en privatsak..Bruker ikkje min tid på å se vad andra tjænar. Hade besøk en gang.. De visst klart å tydeligt att hun var inne å såg.. Før hon visste va eg hade tjænt.. Då sa eg att du har ikkje med det å gør va andra tjænar.

Det interesserer meg ikke, og det irriterer meg at nettavisene oppfordrer meg til å sjekke i omtrent hver nyhetssak i dag :O

Nei, det har jeg virkelig null interesse av.

Nei:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Nei, den stemmer jo sjelden uansett...! Ihvertfall ikke på meg :P

Nei aldri vert innom....

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Nei. Det eneste jeg bruker skattelistene til er hvis jeg lurer på hvor gammel noen er :P
Samme her! Pålitelig kilde sånn sett ;)

Ellers fikk jeg MMS fra gubben i går. Han hadde sjekket meg på gøy. Skrev at "her var den egentlige grunnen til at han var samme. Med meg; inntekten min" :p Står oppført med inntekt på 128k i 2012, og formue på 104k. Ingen av delene stemmer. Iallfall ikke formue, så mye lån som vi har på hus, bil, studier osv! Hehe. Derfor ser jeg ikke helt poenger... :)

Nei gidder ikke og bry meg om det..

nei det gidder je ikke, de tallene stemmer jo ikke med virkeligheten likevel, så om man ikke kjenner personens økonomi ellers er det ikke rart man finner ut, og ikke syns je det er så spennende hva naboen tjener heller, min lommebok får verken fordeler ell bakdeler av den lønna likevel :p

Uinteressant rett og slett. Har ingen behov for å vite hva "naboene" tjener osv... :)

Back
Topp