skatoll

snuppedulla

Glad i forumet
Noen som har skatoll og vil legge ut bilde??? [:)][:)]

Jeg har, men er ikke så veldig gammelt hvis det er det du vil se.
Sikkert fra 70 tallet eller noe.....
Men har ikke pusset det opp enda, så får heller legge ut bilder etter ar det er gjort.

Skal male det hvitt samt ha på nye knotter.
Er slik tynn lakk på det, noen som har tips hvordan jeg skal starte på dette prosjektet??

Aldri pusset opp noen ting før.....;)

HAHA!! akkurat som å høre meg, jeg har hentet mitt idag, det er furu så sikkert fra 70-80 tallet mitt også.. Jeg skal også male det hvitt og har ikke peilig på hvordan jeg skal gå frem... Første møbel jeg også skal male [:D][:D]

ORIGINAL: supernint

Men har ikke pusset det opp enda, så får heller legge ut bilder etter ar det er gjort.

Er slik tynn lakk på det, noen som har tips hvordan jeg skal starte på dette prosjektet??

ORIGINAL: snuppedulla

HAHA!! akkurat som å høre meg, jeg har hentet mitt idag, det er furu så sikkert fra 70-80 tallet mitt også.. Jeg skal også male det hvitt og har ikke peilig på hvordan jeg skal gå frem... Første møbel jeg også skal male [:D][:D]

ORIGINAL: supernint

Vi får håpe noen av de mer erfarne her inne kommer med noen gode råd da:)
Må sikkert spraye nøkkelen også.. den er i gull, men vil enten ha den i sølv eller i hvit tenker jeg.

Heiser denne og håper noen vil dele bruksanvisning på dette.
Gjerne med forslag til farge og malingstype da jeg er helt fersk i dette.
Vet bare at jeg vil ha det hvitt....

Back
Topp