Skarlagensfeber

snuppa80

Forumet er livet
Noen som har barn som har hatt det??? Svigermor har fått det nå, og hu passa Eirik i går[&:] Typisk hvis han skulle få det da.... Er litt snørrete fra før, og DET er mer enn nok....

Hvordan arter skarlagensfeber seg??? Blir de veldig dårlige?? Håper vi slipper unna....

Jeg hadde det da jeg var 15. Ble skikkelig dårlig. Veeeeldig vond hals, og fikk utslett.

ORIGINAL: Bekka84

ORIGINAL: *Frøken Dings*

Trodde nesten det ikke eksisterte lenger, jeg...

det går i barnehagen til frank nå [&:]

Svigermor jobber i barnehage... Og har hørt av andre at det er noe som går rundt omkring. Æsj[&:]

Dytter litt jeg.... Kanskje flere veit noe om detta??[:)]

Sto mye bra der, TAKK[:D]

Får bare følge litt med på han og se.... Akkurat nå er han IKKE slapp[8D][:D]  Bare en snørrunge[;)] Bokstavelig asså![:D]

DYTTE en gang til.... Svigermor ligger nå med HØY feber og spytter blod.... Blir helt fra meg hvis det har smitta mini....[:o]

INGEN som har hatt dette på barna sine og kan fortelle hvordan det var???

Hmmm.... Nå har jeg dytta en hel dag (med hjelp[;)]) og ingen vet noe mer[:o]

Snupp ligger nå i senga si, hadde 38.3 i feber ista og var glovarm og slapp. Fikk paracet før han sovna. Så får vi håpe han er bra i mårra[:)] Kasta opp all maten sin i sta, men fikk ned litt velling etter ei stund.

Han har smila og vært blid hele kvelden da, så ikke vært såååå plaga av feberen og det andre[:)]

Jeg hadde det da jeg gikk i barnehagen. Var liksom veldig forkjølet og så fikk jeg utslett på kroppen. Og der utslettet var løsnet huden i små flak, og de klippet mamma av. Og slik ble hun også smitta. Ho ble forresten mye verre enn det jeg var [:)]

Back
Topp