skapet har kommet!!!!!!!

OH RLY?

Forumet er livet
linker til bloggen for bilder: http://vakreverden.blogspot.com

er sååååå fornøyd da, gleder meg til å pusse det opp!!!!

Veldig fint!! Jeg liker godt sånne gamle skap[:D]

Skal snart pusse opp mitt eget skap og. Hva har du tenkt å gjøre med det?
Mitt var sandblåst når jeg kjøpte det, så hadde jeg brunsvart lakkbeis på det.. nå tenkte jeg å male det hvitt. Lurer litt på å bruke 80 maling for å få det skikkelig blankt[:)]

jeg skal pusse det (blir nok en skikkelig dritjobb) å så skal det grunnes og males med hvit høyglans tenkte jeg :) har ingen anelse på hva 80 og slikt er da, men regner med det er noe ala det samme[8D]

ORIGINAL: BabyMia

jeg skal pusse det (blir nok en skikkelig dritjobb) å så skal det grunnes og males med hvit høyglans tenkte jeg :) har ingen anelse på hva 80 og slikt er da, men regner med det er noe ala det samme[8D]

80 er glansen i malingen ja[:D]
De fleste bruker vel 40 på panel og lister, den er blank, men ikke så blank som 80[:D]

ORIGINAL: iQra

ORIGINAL: BabyMia

80 er glansen i malingen ja[:D]
De fleste bruker vel 40 på panel og lister, den er blank, men ikke så blank som 80[:D]

80 it is then! [:D] gleder meg til å få starta, foreløpig står den på stua mi å viser seg fram [8D]

Back
Topp