skamklipt?

Rainbow Dash

Glad i forumet
æsj altså

vanligvis har jeg så tykt hår at en vanlig hårstrikk fra h&m som er beregna på voksne (ikke kids) går rundt håret mitt to ganger
å i dag har jeg vært å klippa meg, og nå kan jeg bruke dattera mi sine strikker.. hun er 1,5 år..
griner snart her altså.-.

må vel klippe av meg alt nå da, og jeg som har spart såå jævlig lenge også..
trist ja

? bilde?... hva har skjedd?

huff da, men fordelen med hår er jo at det vokset ut igjen..  men det tar jo litt tid

har ikke bilde nå altså..

men det er jo vanligvis langt og veldig tjukt.. skulle bare ha det litt oppklipt, men det ble mer enn det da, mildt sagt.
har ikke råd til å sette inn extensions heller.. POKKER ass..¨å jeg som er såååå jævlig nøye på håret mitt og da.. aldri skal jeg tilbake til den frisøren der ass!!

DAMN!!!!![:@][:@][:@]

ORIGINAL: Pixi Blu

har ikke bilde nå altså..

men det er jo vanligvis langt og veldig tjukt.. skulle bare ha det litt oppklipt, men det ble mer enn det da, mildt sagt.
har ikke råd til å sette inn extensions heller.. POKKER ass..¨å jeg som er såååå jævlig nøye på håret mitt og da.. aldri skal jeg tilbake til den frisøren der ass!!

DAMN!!!!![:@][:@][:@]

hvor i landet bor du?

Jeg håper du ikke betalte for den dårlige jobben [8|]

Gå tilbake og klag, så du hvertfall får igjen pengene til å dratil en annen frisør.

jeg legger IKKE skylden på deg, og jeg vet ikke hvordan du forklarte deg.

men det skjer ofte missforståelser mellom kunde og frisør, hvis du sa litt oppklipt kan frisøren forstå det som mye mer enn hva du tenkte. man må være veldig klar på hva man liker og vil ha.

Back
Topp