Skamklipt

sjukesøster

Forumet er livet
Lot mej overtale til slutt å tok med Fredrik til frisøren i går..å fy ka ej angra. Får tåre nesten kvar gang ej ser han på haudet. Ej spørte om ho kunne klippe lengdene has, men heile håret he blitt oppklipt. Ser ut som han he fått ei dårlig damefrisyre. Fikk vaska håret has i går å knepe til litt krølla, da kom det sej litt. Men i dag tili va det pistrete igjen og krøllane vekk. Hjelpe lite på å være hormonell samtidig. Håpe bare det veks fort ut igjen å att krøllane kjem av sej sjølv tilbake slik dei va.

får trøste deg med at det vokser fort ut igjen .. husker jeg angra litt når vi klippa emil også, han hadde sånne fine krøller også .. han så brått mye eldre ut uten krøllene . får håpe krøllene kommer tilbake , Emil mista sine etter første eller andre klippen .. Julie har også fine krøller , så ho kommer jeg ikke til å klippe på leeeeenge ... krøller er så fint

satse på at ej får en sjanse til og att krøllane kjem igjen da. Dei kom igjen når håret va nyvaska..men etter ei natt så va dei vekk..

huff da :/ men det vokser jo fort ut igjen da :) heldigvis.. og krøllene kommer tilbake.. er ikke alltid så lett å klippe små unger.. er serr det værste jeg veit.. :P for det første så er det litt vanskelig å si sitt helt stille.. og at di hører :P for det andre er saksa lyyyyyyynskap og spiss.. også skal di alltid snu seg etter saksa for å se.. spes rundt ørene.. jaja..

Susa, he du sett att krøllane kjem att med slike små? da blir ej glaaa :) ska aldri klippe han igjen ;) han va faktisk eksemplarisk med frisøren, satt å følgte med på bilane som kjørte utenfor. Drakk litt solrik å åt litt julemann. Når ho klipte luggen satt han bare i ro å blinka med augene å naut det. Hadde vist ikkje hatt en unge der før som hadde satt så i ro. Men han kjem nok ikkje igjen med dei første åra ;)
Med faren tek det 6veke før håret hans he blitt langt igjen, håpe Fredrik sitt veks like fort. Såg på babybilde, og frå 10mnd og så 3mnd fram va det blitt bra lengde på det, satsa på det veks like fort enda ;)

he ett bilde av han som nyklipt, å på det bildet hylgrine han ;) hehe

O'no! Jeg hadde et innlegg når jeg skamklippet Crazybaby i.. juli var det vel. Ca. tre mnder siden. Da hadde jeg akkurat samme følelse som deg. Tiden har gått og håret hans er blitt langt igjen. Det samme skjer med Fredrik før du får sukk for deg. :)

sjukesøster skrev:
he ett bilde av han som nyklipt, å på det bildet hylgrine han ;) hehe

Bilde er bilde;)

Back
Topp