Skambeinet

Surrehuet

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Påskeliljene 2022 ❤️
Flere som er støle i skambeinet nå? :joyful:
Kan det komme av at livmoren er på vei opp, eller er det tidlig tegn på bekkenløsning skal tro?

Er ikke direkte støl, men mer berøringsvondt. Her er det nok begynnende bekkenløsning da det stråler nedover beinet også, men godt stølhet kan være pga livmora. :-)

Flere som er støle i skambeinet nå? :joyful:
Kan det komme av at livmoren er på vei opp, eller er det tidlig tegn på bekkenløsning skal tro?

Jeg har til tider pulserende smerter i skambeinet som går over men ellers ingen vondter. Tror det er livmoren som strekkes her hvert fall! :D

Jeg håper det er livmoren(så lyst på babymage jeg :hilarious:) men kjenner det bare når jeg går :bookworm:

Gjør ofte vondt der men jeg vet at det er starten på bekkenløsning fo kjennes nedover lysken og nå:facepalm:

Har tidvis vondt i symfysen ja, hos meg henger det sammen med bekkenproblemer...

Jeg har litt sånn «vondt» i symfysen, men jeg hdde bekkenLÅSNING sist gang på slutten. Så regner med den kommer ganske fort denne gang

Jeg har aldri helt forstått hvor skambeinet er :hilarious: Kjenner dere et bein der?

Jeg har aldri helt forstått hvor skambeinet er :hilarious: Kjenner dere et bein der?
Skambeinet er egentlig et forferdelig ord :p Jeg liker bedre symfysen. Det er beinstrukturene du har midt på over tissen rett og slett. Du kjenner at det er noe hardt innenfor der hvis du trykker. :)

Back
Topp