SKAM

Vi samler opp,så vi kan ha maraton :) det gjør vi egentlig med alle serier. Gleder meg til å se det!

Har sett det. Jeg gikk tydeligvis på en uskyldig skole, kjenner meg veldig lite igjen i det der.

Så første sesong og likte det godt. Litt flaut og litt søtt. Kjente meg litt igjen i Eva fra ungdomstiden. Sesong to ble for mye for meg :p Sånn hadde vi det ikke der jeg vokste opp.

Så den før sommeren, skal sikkert se sesong 3 når hele kommer ut ^^

Ser på det :) Begynte å se det samme uken så sesong 2 var ferdig. Så, så alle episodene over ett par kvelder, og ble hektet :p Gleder meg til sesong 3 kommer. Men venter til det er kommet ut flere episoder før jeg begynner.

Ikke sett det jeg. :shy:
Ser lite serier og har ikke tenåring i huset enda ;)

Digger skam❤️ sesong 2 var så bra!må se hvert klipp når de kommer ut og hele episoden på fredager.
Følger også de forskjellige på Instagram :)

1 sesong så jeg ila en kveld. Sesong 2 ble jeg helt avhengig av hehe.. Foreløpig ikke helt bergtatt av sesong 3.

Jeg skjønner ikke helt det argumentet der. Om jeg ser på skam merker jo ikke ungdommer det.
Det var jo en del oppstyr rundt dette her når det gikk sist. NRK gikk også ut og sa at ungdommen ikke ville se det mer fordi det var for mange eldre som så det. De ville ikke se på sammen med foreldrene sine.
NRK syntes det var dumt at aldersgruppen den var laget for ikke ville se...

Back
Topp