SKAM

LilleK

Glad i forumet
Ser dere på det, eller lar dere ungdommen ha det i fred? Jeg klarer liksom ikke å la vær jeg.. :facepalm: Jeg er dog ikke en av de som føler meg "ung igjen", men det er noe godt ved det å mimre tilbake til ungdomstida uten å måtte være der selv :joyful:

Har ikke sett en eneste episode

Ikke sett det, men har overveid det flere ganger. :D

Ser det. Men synes ikke det er WOW, SYKT BRA, liksom. Men grei underholdning. Og får med seg hva folk snakker om. ;)

Pleier å se på det ja, litt morsomt fra en "voksens" perspektiv. :)

Jeg prøvde meg på en episode, men ble bare irritert over formatet så det dropper jeg glatt. :)

Jeg ser på! Elsker det. Har ikke sett fra sesong 3 enda da. Hvis den har kommet ut ?

Sett litt sporadisk, men det er fordi jeg har ei på 14 som ser på og jeg vil holde meg noenlunde oppdatert.

Har sett de første to sesongene, men jeg begynte sånn ei uke før sesong to var slutt og så dem sammenhengde.

Skal nok se sesong tre også, men har ikke begynt å se se snuttene hvert for seg enda

Har sett de første to sesongene, men jeg begynte sånn ei uke før sesong to var slutt og så dem sammenhengde.

Skal nok se sesong tre også, men har ikke begynt å se se snuttene hvert for seg enda

Det er skikkelig spennende å se de små klippene :p

Aldri sett. Knapt nok hørt om :p
Vet at de vant noen priser liksom... og det var første gang jeg hørte om det.

Back
Topp