Bestis har sluttet å se med meg på nett når det kommer nye ting, og jeg holder rett og slett på å sprekke 
Noen som følger med på nett?
Noen som har sett dagens klipp?
Noen som følger med på nett?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja såg nettop dagens klippsååå spennende denne sesongen!
Dagens episode; noen som har sett??
Såg nå, stakkars Isak.....
Flaks de har pause frem til 14/11 da![]()

Hæ? Hvorfor har de pause??
Det har jo nettopp startet igjen. Buuuu!!!For å være forbanna kjipe!!Må jo være bare fordi de kan
![]()
Det har jo nettopp startet igjen. Buuuu!!!
Enig! Fikk et helt annet syn på Eskil etter sist klipp. En litt dypere side av hanI know! Og så mye som har forandret seg! Eskil som brått ble en mye større karakter og Even som mulig er en skikkelig douche (eller som jeg tror etter klippet i garderoben; mulig at det er noe psykiatri)! Redd det kanskje skjer noe med Isak, men ut i fra klippet som ble sluppet i forbindelse med pausen ser det jo ut som det skal gå bra![]()
Enig! Fikk et helt annet syn på Eskil etter sist klipp. En litt dypere side av hanJeg tenkte også på det med psykiatri pga måten han reagerte på. Sykt drøyt å si det til hun #dårligpånavn med kort hår! Fremdeles ikke liiiike gira som jeg var sist sesong, men er inne å titter flere ganger i uken.