Skam *spoilere*

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Bestis har sluttet å se med meg på nett når det kommer nye ting, og jeg holder rett og slett på å sprekke :p

Noen som følger med på nett? :) Noen som har sett dagens klipp?

Det har jo nettopp startet igjen. Buuuu!!!

I know! Og så mye som har forandret seg! Eskil som brått ble en mye større karakter og Even som mulig er en skikkelig douche (eller som jeg tror etter klippet i garderoben; mulig at det er noe psykiatri)! Redd det kanskje skjer noe med Isak, men ut i fra klippet som ble sluppet i forbindelse med pausen ser det jo ut som det skal gå bra :p

I know! Og så mye som har forandret seg! Eskil som brått ble en mye større karakter og Even som mulig er en skikkelig douche (eller som jeg tror etter klippet i garderoben; mulig at det er noe psykiatri)! Redd det kanskje skjer noe med Isak, men ut i fra klippet som ble sluppet i forbindelse med pausen ser det jo ut som det skal gå bra :p
Enig! Fikk et helt annet syn på Eskil etter sist klipp. En litt dypere side av han :) Jeg tenkte også på det med psykiatri pga måten han reagerte på. Sykt drøyt å si det til hun #dårligpånavn med kort hår! Fremdeles ikke liiiike gira som jeg var sist sesong, men er inne å titter flere ganger i uken.

Enig! Fikk et helt annet syn på Eskil etter sist klipp. En litt dypere side av han :) Jeg tenkte også på det med psykiatri pga måten han reagerte på. Sykt drøyt å si det til hun #dårligpånavn med kort hår! Fremdeles ikke liiiike gira som jeg var sist sesong, men er inne å titter flere ganger i uken.

Mhm! Og så viktig tema og ta opp! Homofobi er ikke bare hos hetro menn som ikke liker tanken på hva som skjer bak lukkede dører! Håper vi får se de to skvære opp :)
Emma :) Ja, håper ikke de bare leker med Isak, men at Even faktisk bare har feiget ut...
Hehehe :) Jeg er mer gira denne sesongen enn sist :p Har aldri vært noen fan av William :p Men digga Noora sitt oppgjør med broren hans!

Når tror vi de begynner igjen? I natt? Eller kanskje i morgen tidlig? :)

Back
Topp