skalling

Twinmom83

Glad i forumet
seriøst,er det bare unga mine som driver å skaller (med vilje) inn i alt og alle eller..? går vel ikke to timer uten at de har en rød flekk i panna,enten skaller de med hverandre,eller så står de på alle fire og banker hodet sitt i gulvet[8|]
prøver det jeg kan for å få de til å slutte og få dem til å forstå at sånt er "fy" og "vondt",men er ikke like enkelt[;)]
flere som har det sånn eller?hehe

vi e nettopp ferdig med den perioden der![;)] Her var d poppis å banke hodet bak i setet eller på kanten av spise stolen[&:]

D går nok over for dine også[;)]

Du er nok ikke aleine med det nei[:)] Vi har slippi unna det her i huset, men har hørt om mange som har skalla mye, blandt annet mannen min[8D]

Å nei du er ihvertfall ikke alene om det[:D] Mathias er helt ramm på det der, blir nesten fortvila jeg. Han er veldig ekstrem når han blir sinna, da kan han legge segned på gulvet eller hvor han nå enn er og skalle hode kjempe hardt ned i gulvet, da begynner han selvfølgelig å gråte fordi det gjør vondt. Han skaller egentlig hodet borti alt som er på sin vei, men ikke hardt da[:-] gleder meg veldig til den perioden er over!!!!!!!!!!!!! Ser jo nesten ut som at han får julig med alle de rød merkene i panna/hodet/ ansiktet.

Det skalles en del her også, men heldigvis litt mindre nå enn for et par mnd siden. Merkelig greie...

Back
Topp