Skallbekledning til barn

Var det det var for oss også

Vpg.no har også isbjørn klær
Hvordan er de forresten på størrelsene? Gutten min er litt liten, men har kjøpt størrelse syv år til han i annet. Tenker at 122/128 er rette størrelsen, med mindre de er spesielt små eller store i størrelsen

Hvordan er de forresten på størrelsene? Gutten min er litt liten, men har kjøpt størrelse syv år til han i annet. Tenker at 122/128 er rette størrelsen, med mindre de er spesielt små eller store i størrelsen
Det kommer rett og slett an på hvilket plagg det er. :)

Fikk du kjøpt noe?

Fikk du kjøpt noe?
Jeg må nok avvente litt, da jeg har tatt helt av med shopping denne måneden :rolleyes::p
Får heller se etter skolestart, nå må jeg spare litt til ferien :D
Men jeg likte virkelig godt den grønne jakken som het Storm, vil bli nydelig på gutten min :)

Jeg må nok avvente litt, da jeg har tatt helt av med shopping denne måneden :rolleyes::p
Får heller se etter skolestart, nå må jeg spare litt til ferien :D
Men jeg likte virkelig godt den grønne jakken som het Storm, vil bli nydelig på gutten min :)
He he skjønner den, har gjort det samme så nå er det stopp. ;)
Ja den er fin den :)

He he skjønner den, har gjort det samme så nå er det stopp. ;)
Ja den er fin den :)
Jeg kan faktisk ikke huske å noengang ha kjøpt så mye ting på en måned :p Men vi har virkelig fylt på med friluftsutstyr og diverse klær, veldig gøy :D

Min 8,5-åring har Bergans og er fornøyd med det. På vinterstid er det Isbjørn som gjelder. Det eneste han har klart å slite hull i er HH, det kjøper vi aldri mer. Isbjørn er egentlig det som har best passform til ham, han er veldig smal i fasongen. Lange tynne bein og smale hofter.

Min 8,5-åring har Bergans og er fornøyd med det. På vinterstid er det Isbjørn som gjelder. Det eneste han har klart å slite hull i er HH, det kjøper vi aldri mer. Isbjørn er egentlig det som har best passform til ham, han er veldig smal i fasongen. Lange tynne bein og smale hofter.
Høres ut som det blir isbjørn altså :)
Ser mange i bhg har HH, ikke veldig imponert over det der da.

Jeg syns at barnekolleksjonen til Bergans har blitt dårlig, men kjøper man ungdomskolleksjonen er det en helt annen kvalitet. Mulig det er for å gjøre den så billig som mulig for den er jo billig i forhold mye annet. HH er jeg ikke fornøyd med, blir lett våt og det er lite slitesterkt. Vi har og Isbjørn klær og er fornøyd med det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp