Skal virkelig norsk helsevesen være slik, overfor usikre gravide ???

tuppsa89

Blir kjent med forumet
Huff! Det skal så absolutt ikke være sånn!
Jeg har ikke opplevd det samme (bank i bordet) men jeg er ansvarlig for de ansatte på jobb, og når de skader seg er det jo et leven uten like for å få de til lege, siden de ikke er fastlegen & fastlegen er 4fylker unna..
Så ja, noen ganger kan man virkelig bli frustrert!!

Men krysser fingrene for deg og håper alt viser seg å være bra ved neste undersøkelse! :)

Ikke nok med at vi må gå usikre og alene gjennom de første 12 risikofylte ukene, men når vi trenger hjelp så må vi krangle oss til det hvis vi i det hele tatt FÅR noe hjelp! Jeg synes det er utidig og til tider ansvarsløst!
Jada, det er ikke noe å gjøre om det skjer en sa så tidlig. Men en blødning kan være så mangt og det skal ikke mye til for å sjekke hva som er galt! Og litt hjelp og følelsen av å bli tatt seriøst kan virkelig hjelpe en stakkars sjel.
Og legevakten skulle så absolutt ha tatt deg inn, ingen tvil!

Det er helt utrolig!!! Syntes det er så mye tull! Det er så mange som ikke burde ha jobbet i helsevesenet!!!! Gjør meg sint!!Skummelt når de ikke tar pasienter alvorlig!!

Forresten, må bare si at du har jo fått den magen!!!:) Så fin da!:) Ihvertfall bra at alt sto bra til! Håper det ikke skjer noe mer.

siden jeg kun hører din side av historien så er det vanskelig å si noe egentlig annet enn at jeg beklager at du har måttet føle det slik.

Desverre er det så mange gravide hele tiden som mister eller blør ol og det er desverre ikke kapasitet til å ta inn alle. Noen steder gjør de det likevel hvis de har kapasitet...

Men jeg forstår at det er forferdelig å være i situasjonen... :S

Lykke til!

Maybenr2 skrev:
Det er helt utrolig!!! Syntes det er så mye tull! Det er så mange som ikke burde ha jobbet i helsevesenet!!!! Gjør meg sint!!Skummelt når de ikke tar pasienter alvorlig!!

Forresten, må bare si at du har jo fått den magen!!!:) Så fin da!:) Ihvertfall bra at alt sto bra til! Håper det ikke skjer noe mer.

Det er ikke min mage :) Fant den på google :P Kommer nok med eget magebilde når den har blitt større :P

Back
Topp