Skal vi??

Markmusa

Gift med forumet
På tide å legge inn magebilder igjen? [:)] Er en stund siden vi har gjort det nå?

20+4 uker[:D][:D]

Fikk bare med et bilde jeg...

ååå så fine magene har blitt! [:D] Her er jeg 18uker akkurat

*dytter*[:D][:D]

Så store mager alle har fått!!! Jeg er så skuffet over at min ikke har blitt så stor jeg, for jeg ser fremdeles bare litt småfeit ut...! :-P er 19+2 i dag, så jeg håper virkelig det synes mer at jeg er gravid snart!! :-P dere ser utrolig flotte ut alle sammen :-D gleder meg til min mage blir sånn også! hehe.

ORIGINAL: tonje07

Så store mager alle har fått!!! Jeg er så skuffet over at min ikke har blitt så stor jeg, for jeg ser fremdeles bare litt småfeit ut...! :-P er 19+2 i dag, så jeg håper virkelig det synes mer at jeg er gravid snart!! :-P dere ser utrolig flotte ut alle sammen :-D gleder meg til min mage blir sånn også! hehe.

Er med på den du [;)] Jeg ser bare tjukk ut og er driiiiit misunnelig på de med store fine mager [:D]

Tror jeg må hive meg på her jeg også. Kommer nok ikke bilde av min mage på en stund!! Ser bare feit ut!! Lite trivelig når folk lurer på om magen vokser og slikt...!

ORIGINAL: Sanasol
 Er med på den du [;)] Jeg ser bare tjukk ut og er driiiiit misunnelig på de med store fine mager [:D]

signerer denne så innmari!

Så fine mager dere har!!! Jeg har ikke tatt ett eneste bilde ennå....... Tror jeg må få tatt noen idag og se om jeg klarer å få lagt inn bilde her [:)][:D]

Jaaa det må du gjøre [;)][;)]

ORIGINAL: Vanilje

Nå må du slutte Vanilje.... du ser ikke sjukk ut, du ser gravid ut nå.
Så fin atte [:)]

ORIGINAL: lonamor

Korleis kjem dette til å ende opp..?? Halveis og ser slik ut..hehe...

D var en stoooooor, og utrolig fin mage!!!!!! Misunnelg jeg hehe

Synes alle burte legge ut magene sine jeg!!!!![:D] Jer synes oxo jeg bare ser feit ut, men er stolt av magen min forde!!!![:D][:D][:D] Tenk på det skjønne som ligger inni den da jenter!!!!!!!!

ORIGINAL: Alicia

ORIGINAL: Vanilje

Nå må du slutte Vanilje.... du ser ikke sjukk ut, du ser gravid ut nå.
Så fin atte [:)]

hehe lov å håpe[8D]

ORIGINAL: Janne Karin

Tror jeg må hive meg på her jeg også. Kommer nok ikke bilde av min mage på en stund!! Ser bare feit ut!! Lite trivelig når folk lurer på om magen vokser og slikt...!

hehe... kommer nok ikke noe bilde av magen min på en stund heller nei! er mye gøyere å vise fram en gravid-mage enn en litt småfeit mage :-P

Heldig dokker som har sånne store fine maga! Vil åsså ha STOOOOOR mage sånn at alle kan se d[:)] Har bare en bitteliten kul som må ha ettersittende klær på for å vises[:-] Men d kommer vel..

her er min mage for ca 1 uke siden.. da ca uke 20.. +- 1 eller 2 dager.

andre som har fått strekkmerker på magen?

ORIGINAL: lille troll

her er min mage for ca 1 uke siden.. da ca uke 20.. +- 1 eller 2 dager.

andre som har fått strekkmerker på magen?

ÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!! Fin mage du har!![:D][:D]

Back
Topp