Skal vi ?

Jente88

Elsker forumet
Junilykke2018
JuniJubel2021
Skal vi prøve igjen?
På søsken til barnet vårt?
Klarer vi enda en runde med alt som er?
Hormoner, eggutak, graviditet og fødsel.

Vi er så usikre. Vi er jo dypt takknemlig for at vi fikk barn, klarer vi enda en runde? Kjente dere at dere var skikkelig klar for en ny runde med ivf? Eller bare hoppet dere i det? Tok det lang tid før nr.2 satt?

Synes det er dumt å skulle slutte å amme, det virker som barnet vårt finner mye trygghet i å amme, ville ikke nekte. Allikevel er det vel dumt å ha for mange år mellom barna?

Bare kaos dette innlegget...men nå er det skrevet

Hvor gammel er første barnet da? Her har bror akuratt blitt 3 år og jeg sitter i uke 38 og venter på mini.
Vi måtte gå noen runder før vi bestemte oss. Begynte å snakke om det sommeren før mini ble 2. Da hadde jeg vært amnefri lenge. Vi hadde da 5 egg i fryseren på riksen. Bestemte oss for å starte fryseforsøk i september(1år siden). Av de 5 overlevde kun 1, så ble med det forsøket.
Det er store forskjeller på søskenprioritet på offentlige sykehus, og det kan trekke litt ut på riksen hvertfall. Siden vi brukte 7 forsøk på førstemann bestemte vi oss for å gå privat. Og jammen satt ikke mini på første forsøk denne gangen!
Må si at det er noe helt annet å gå gravid med nr 2. Jeg har nok holdt ut mye mer denne runden og mulighetene for hvile er ikke det samme som nr 1:p
Konklusjon: vi var begge någenlunde klare, men det var tøft å begynne på hormoner igjen.. prosessen ble for meg like altoppslukende som førstegang, men det gikk heldigvis på "første" forsøk:)
Lykke til uansett hva dere velger!

Back
Topp