Skal vi snakke om været?

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Hvordan går det med dere jenter? Alle tr ygt i hus? Her knirker og knaker det som aldri før, uler i pipa og høres ut som vi er på en synkende båt. Prøvde oss på kjøretur i dag, men måtte snu og ta tog istede for vi holdt på å blåse av veien! Rakk siste tog hjem før hele banen stengte, så vi var heldige og kom oss hjem idag. Hurrahurra! Burde aldri lagt ut i første omgang, men man vet jo aldri hvor ille det blir før det bare blir værre og værre...!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her begynte det først utpå ettermiddagen, så vi hadde en trygg tur til kiwi tidligere.
Når jeg så været utenfor sa jeg til gubben "jeg gir det en time, og så er strømmen borte!"
Det tok en halvtime.
Nå er stua full av stearinlys, så man er klar for strømbrudd nr3.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Her begynte det først utpå ettermiddagen, så vi hadde en trygg tur til kiwi tidligere.
Når jeg så været utenfor sa jeg til gubben "jeg gir det en time, og så er strømmen borte!"
Det tok en halvtime.
Nå er stua full av stearinlys, så man er klar for strømbrudd nr3.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Huff huff, mange rundt om i landet som er uten strøm! Vi har så langt sluppet unna med ett strømbrudd, men er klar med stearinlys, fullladet telefon ipad og pc, kokt vann på termoser og tepper i sofaen. Er egentlig litt koselig med uvær :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff huff, mange rundt om i landet som er uten strøm! Vi har så langt sluppet unna med ett strømbrudd, men er klar med stearinlys, fullladet telefon ipad og pc, kokt vann på termoser og tepper i sofaen. Er egentlig litt koselig med uvær :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Vi har ekstremt dårlig strømnett her, så strømmen er borte omtrent daglig i perioder. Så fort det blåser litt er det mørkt..
En gang den var borte i nesten et døgn endte vi opp med å koke kaffe på primus på trappa. :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Her har det vært veldig surt i dag. Blåser veldig, men opplever egentlig ikke været som så veldig ille.. er nok verre lengre sør og øst.
 
Her har det snødd masse :)D), og blåst en del, vært en del biler som har havna i grøfta i dag.. Koselig med snø, men vinden kunne vi vært foruten!

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Hihi, jeg fant søppelkassen til bhg midt i innkjørselen vår. :p (en sånn svær en, altså)
Håper ikke noen har kræsjet i den på dens ferd over veien.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Hihi, jeg fant søppelkassen til bhg midt i innkjørselen vår. :p (en sånn svær en, altså)
Håper ikke noen har kræsjet i den på dens ferd over veien.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Hehe er vel ikke vits å sette det tilbake, kommer vel i retur ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hehe er vel ikke vits å sette det tilbake, kommer vel i retur ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Nei, jeg gidder ikke ta den. :p
Jeg sa ifra om den i dag morges, men den var ikke henta når jeg henta A. :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
I dag har vi bare kost oss inne, ikke gått et skritt utenfor! Er så spent på hvordan det står til nede ved sjøen, men vi får holde hus til snøstormen legger seg. Snø! Tenk det a :D hurra!
 
Stor overraskelse da vi stod opp i morges. Snø, store mengder snø, i alle fall nok til at jeg ikke gadd å tenke på å finne frem vognen i alle fall... Så i dag ble det akebrett på storebror og bæresele på mellomste til barnehagen! Kan ikke ha sett helt normal ut der vi kom, men vi kom frem nesten i tide, med en superduper fornøyd storebror!!
 
Idag har vi bare vært inne og sett ut på snøen og snøstormen. Deilig =)
 
Back
Topp