Skal vi la

Trizia

Elsker forumet
..

.

ORIGINAL: Himmelblå

Denne tråden her synes jeg virkelig går over streken. Uansett hva en måtte mene.
Dette blir jo på en måte en utdritingstråd.
Hadde noen laget en sånn tråd om meg, hadde jeg blitt veldig lei meg.

Tenkte det samme selv... Slikt kan man ta på pm eller lignende!

Oi...Så koselig dere er da[&:]
Jeg har fått med meg at hun har vært sent ute med pakkene, men tror ikke jeg ville vært med uansett om jeg hadde blitt hengt ut sånn her. [:-]

.

ORIGINAL: eplemos

Meningen var jo att de som er med på hemmelig venn skulle stemme over om hun skulle eller ikke være med.

Ja, skjønner meningen, men dette er litt over kanten uansett. Bedre om den som styrer hemmelig venn runden bare tok en avgjørelse, evt fikk de som er med i hv runden om å sende pm med sin mening. Så kunne man bare konkludert med om vedkommende fikk eller ikke fikk være med.. Denne avstemmingen er utdriting!!!

.

.

ORIGINAL: Lilletrampepus

ORIGINAL: hunnykaos

ORIGINAL: eplemos

Meningen var jo att de som er med på hemmelig venn skulle stemme over om hun skulle eller ikke være med.

Ja, skjønner meningen, men dette er litt over kanten uansett. Bedre om den som styrer hemmelig venn runden bare tok en avgjørelse, evt fikk de som er med i hv runden om å sende pm med sin mening. Så kunne man bare konkludert med om vedkommende fikk eller ikke fikk være med.. Denne avstemmingen er utdriting!!!

Tråden ble nok laget fordi hun selv spurte om hu fikk være med eller om hu var svartelista. Tror ikke Trizia gjorde det for å drite ut noen.

Nei, det regner jeg med. Men uansett intensjon så blir det feil med slik avstemming, mener jeg.

[:-] skjønner ingenting eg... [8|]

ORIGINAL: Lilletrampepus

ORIGINAL: BarnIMage

Neitakk, trenger virkelig ikke være med!![;)]
Sakelig..

Tråden er rapportert for en stund siden, men ikke blitt sletta ennå.
Fortsatt så gjorde ikke Trizia dette for å henge deg ut, men du laget selv en tråd hvor du spurte.

Hm, ok.

Back
Topp