Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir vekke fra torsdag til søndag bare☺☺☺Hvor lenge skal du være der?
Vi skal bare handle i Svinesund så all overnatting skjer i Norge så er ikke redd for at jeg skal føde i sverige☺Vet ikke om dette stemmer. Men jeg har hørt noe snakk om at hvis man føder i Sverige har mann ikke rett på foreldrepenger. Er absolutt ikke sikker på om dette stemmer, men bare nevner det![]()
Ja man vet liksom aldri når de bestemmer seg for å komme. Gikk 6 dager over med 1 mann. Men er jo litt betryggende og vite at vist om så har jeg ting med☺Jeg ville nok hatt med det og papirene...sånn just in case![]()
Tror det er kortere vei til Fredrikstad enn et sykehus du kan føde på i Sverige. Tror ikke Strömstad har sånn supert fødeutbud..Vi skal bare handle i Svinesund så all overnatting skjer i Norge så er ikke redd for at jeg skal føde i sverige☺
i værste fall kjører bare familie bort med seteVille tatt med meg papirer og fødebagen da!Blir vekke fra torsdag til søndag bare☺☺☺
Ja det skal det vel litt til for at det skal bli noe problem ;PVi skal bare handle i Svinesund så all overnatting skjer i Norge så er ikke redd for at jeg skal føde i sverige☺
Ja jeg skal nok sørge for og ikke føde i sverige☺☺Tror det er kortere vei til Fredrikstad enn et sykehus du kan føde på i Sverige. Tror ikke Strömstad har sånn supert fødeutbud..
Takk☺Vi tar en uke i Sverige nå, uke 35-36. Men planen er å rekke kalnes hvis det skulle skje noegår nok bra!
Papirer har jeg med overalt uansett, pakker kanskje fødebagen klar. Men vet ikke om vi tar den med.
God tur!
God tur til dere og☺Takk☺
Takk☺Ville tatt med meg papirer og fødebagen da!god tur!