Skal til sverige i uke 35...

Vet ikke om dette stemmer. Men jeg har hørt noe snakk om at hvis man føder i Sverige har mann ikke rett på foreldrepenger. Er absolutt ikke sikker på om dette stemmer, men bare nevner det :P

Vet ikke om dette stemmer. Men jeg har hørt noe snakk om at hvis man føder i Sverige har mann ikke rett på foreldrepenger. Er absolutt ikke sikker på om dette stemmer, men bare nevner det :P
Vi skal bare handle i Svinesund så all overnatting skjer i Norge så er ikke redd for at jeg skal føde i sverige☺

Vi skal bare handle i Svinesund så all overnatting skjer i Norge så er ikke redd for at jeg skal føde i sverige☺
Tror det er kortere vei til Fredrikstad enn et sykehus du kan føde på i Sverige. Tror ikke Strömstad har sånn supert fødeutbud..

Närmaste ligger i Trollhättan och vet att svenskar blir sendt Fredriksstad når det er dårlig tid.

Jeg skal til sverige uke 37 :p velger å tro at lille ikke kommer:happy: i værste fall kjører bare familie bort med sete:p

Vi reiser til Danmark nå, og jeg tar med både sete og bag, og selvfølgelig papirer :-) Jeg er 35+2 i dag.

Vi tar en uke i Sverige nå, uke 35-36. Men planen er å rekke kalnes hvis det skulle skje noe :D går nok bra!

Papirer har jeg med overalt uansett, pakker kanskje fødebagen klar. Men vet ikke om vi tar den med.

God tur!

Back
Topp