Skal til Sverige, hva av babyprodukter er billigere der?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Vi tenkte å ta en tur til Strømstad og Nordby senteret i helgen :) har en gutt på 7 mnd, så ønkser å hamstre av babyprodukter og babymat som er billigere i Sverige enn her.

Noen som har tips om hva som er billigere? Eller er det kun enkelte butikker som har det billigere? Feks at en grensebutikk har 3 grøtpakker for 100kr (husker ikke hvilken det var snakk om)?

Fra før av vet jeg at inotyl er billigere der :) så det skal kjøpes av

På forhånd takk for svar :Heartred

Jeg er fornøyd med "babyavd" på Maximat på Nordby, en del å velge mellom og store bleiepakker. Gränsens barnbutik pleier ha bra produkter.

På Nordby og maximat, så var babygrøten veldig billig forrige uke :) vær obs- prisen forandrer seg ofte, så det som var forrige uke er ikke sikkert at gjelder nå denne uka :)

Men ja, inotyol, babypudder og alt på apoteket er generelt mye billigere jevnt over :) om dere bruker feks decubal, så er det enorm forskjell fra Norge :)

På Nordby og maximat, så var babygrøten veldig billig forrige uke :) vær obs- prisen forandrer seg ofte, så det som var forrige uke er ikke sikkert at gjelder nå denne uka :)

Men ja, inotyol, babypudder og alt på apoteket er generelt mye billigere jevnt over :) om dere bruker feks decubal, så er det enorm forskjell fra Norge :)

Ååh så leit om ikke grøten ennå er billig :( går en del grøtpakker og det hadde vært greit å spart noen kr der :)

Den første matbutikken du kommer til, Nordby supermarked (?) har best utvalg av babymat ol synes jeg.
Ofte mye tilbud, 3 pakker grøt for 100kr, smoothiepakker med 6 i for 45kr feks. Vi handler det meste av sånt der, men handler ellers på maximat :p

Snaks som maispinner, fruktstenger og sukkerfri kjeks.
Smokker, flasker, mme og grøt.
Men er som nevnt over, kan være stor pris variasjon.

Ofte er apotekvarer mye billigere, om man bruker for eksempel miniderm sparer man mye på å kjøpe det her har jeg hørt, lenge siden jeg sjekket det opp men lett å de priser inne på apotekhjartat.se som jeg vet de har på Nordby.

Ellers pleier det meste av baby ting å være billigere, hver obs på at klær kan ha lik pris og at man ikke nødvendigvis sparer på å kjøpe bleier om de ikke har tilbud [emoji4]

Ååh så leit om ikke grøten ennå er billig :( går en del grøtpakker og det hadde vært greit å spart noen kr der :)
Slapp av hehe, billig er den uansett. Attpå til har du 4 store mat butikker 2 på Nordby og 2 på Svinesund:). Svinesund er også rimlig :)

Slapp av hehe, billig er den uansett. Attpå til har du 4 store mat butikker 2 på Nordby og 2 på Svinesund:). Svinesund er også rimlig :)

Jeg har vært ute for at grøten faktisk har vært dyrere i Sverige enn i Norge, men også helt ned til halv pris :) så må følge med!
Men det er mange butikker å velge i ja, og i verste fall er d bare å kjøre til Strømstad, så er d problemet løst :) og om mann først kjører dit er jo Kattis åpent slik at mann kan ta turen innom tilbudene der [emoji16]

Jeg har vært ute for at grøten faktisk har vært dyrere i Sverige enn i Norge, men også helt ned til halv pris :) så må følge med!
Men det er mange butikker å velge i ja, og i verste fall er d bare å kjøre til Strømstad, så er d problemet løst :) og om mann først kjører dit er jo Kattis åpent slik at mann kan ta turen innom tilbudene der [emoji16]
Jeg tenker ikke så mye over det, da jeg bor 20 min unna og er der ofte . Husker jeg kjøpte en del dessert og glass , de var billig. Semper grøt var også billig den gang. Ellers hadde de ikke den nestle grøten jeg brukte. Men det stemmer det med grøt når jeg tenker meg om. Bleier og grøt var ikke billig da mine var baby.

Kattis synes jeg var svindyrt husker jeg. Vet ikke hvordan de er nå . Må vel titte innom :)

Back
Topp