Skal til legen i dag! Gruer meg...

moccamint

Elsker forumet
Hei, jeg skal til legen etterpå og sammenlikne hcg- og progesteronprøver som ble tatt på fredag og tirsdag. Er så redd for nedslående svar. Skulle egentlig fått prøveresultatene i posten, men jeg har ikke fått noe. Redd for at det er et dårlig tegn.

Skal også planlegge videre oppfølging og kontakte sykehuset for å få tidlig ultralyd i uke 8.

Dette går bra vettu :) jeg har troen! Spent på resultatet! Når er det du skal inn?

Krysser fingrene for deg! Og tenker at det er ikke lenge siden tirsdag.. tenkte på om de ikke har resultatet før onsdag.. så er det jo bare torsdag i dag...! Tenker postgang !!

Lykke til :)

Det gikk veldig fint :)

Hcg hadde steget fra 69 til over 500 fra fredag til tirsdag. Progesteron lå på 89 ved siste måling.

Skal sjekke både hcg og progesteron ukentlig, og har fått beskjed om å unngå alt som heter stress. Får heller ikke lov til å reise uten å snakke med han først.

Det gikk veldig fint :)

Hcg hadde steget fra 69 til over 500 fra fredag til tirsdag. Progesteron lå på 89 ved siste måling.

Skal sjekke både hcg og progesteron ukentlig, og har fått beskjed om å unngå alt som heter stress. Får heller ikke lov til å reise uten å snakke med han først.
Hva er grunnen til at du får ekstra oppfølging!

Gratulerer med flotte resultater❤️

Deilig med gode resultater ... prøv slappe av litt nå da ( lettere sagt enn gjort.. i know.. men lov å prøve å minne hverandre på det alikevell ;) )

Deilig med gode resultater ... prøv slappe av litt nå da ( lettere sagt enn gjort.. i know.. men lov å prøve å minne hverandre på det alikevell ;) )
Takk :) ja, det er fint å gjøre det. Skal slappe av så mye jeg klarer :)

Nå lurer jeg bare på hva jeg skal si til jobben, for det er ikke aktuelt å si at jeg er gravid.

Nå lurer jeg bare på hva jeg skal si til jobben, for det er ikke aktuelt å si at jeg er gravid.
Den er verre.. hva jobber du med ?
Jeg tenkte si til jobben etter tidlig UL i morgen hvis vi får se et bankende hjerte... Jeg sliter så med migrena.. og hater å gå rundt grøten.. dessuten at vi masse prosjekter som jeg er med på som må omplanlegges om jeg blir borte i delvis sykemelding nå.. og i permisjon fra mai... ;)

Så flott testene var fine! :) :)

Noen spesiell grunn til den tette oppfølgingen?

Og MÅ du fortelle det på jobb?

Back
Topp