Skal til jordmor idag!

-Mammatil3-

Elsker forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Aah, føler jeg har ventet i evigheter på denne dagen! Er veldig spent, samtidig som jeg gruer meg litt..
Skal endelig få høre hjerteslagene for første gang, åååh, håper virkelig hun finner de, og at alt er ok! Er 14+1 idag, så burde jo kunne høre de nå :)

Jeg er 11+5, og finner hjertelyden med en gang, hver gang :) Så håper hun vil prøve å finne den på deg også :D Kommer litt ann på hvordan den ligger, men som offtest skal det være ok å finne nå. Masse lykke til <3

Jeg var såååå spent!
Hun sa hun kanskje måtte lete litt for å finne den, men hun fant den med en gang :D ♡ 140 slag i minuttet ♡ Endelig kan jeg bare slappe av og nyyyte tiden :D

Herlig :D Glad jeg har dopler hjemme, for ikke sjekket legen hjertelyd på kontroll i uke 13, og da jeg ringte for å be om jordmortime fikk jeg beskjed om at de gikk ut i ferie og ikke tok inn nye gravide før til høsten som var så "kort" på vei som meg :P Har heldigvis funnet den selv enkelt siden uke 12

Så deilig at det er overstått og du har fått høre den magiske lyden ❤️ :) kan tenke meg at skuldrene er nede på knehøyde istede for oppetter øra nå ;) Jeg har time til Jordmor 7.juli og føler at det er en evighet til :p

Så deilig at det er overstått og du har fått høre den magiske lyden ❤️ :) kan tenke meg at skuldrene er nede på knehøyde istede for oppetter øra nå ;) Jeg har time til Jordmor 7.juli og føler at det er en evighet til :p
Ja, var utrolig deilig å endelig senke skuldrene :) har vært noen lange uker å vente på å få vite om alt var som det skulle.. "her er det uten tvil en aktiv baby" sa hun sa hun fant lyden med en gang :D nå har jeg ikke time igjen før 24 juli, men har ordinær ul 15 juli :D

Er ikke sålenge til 7 juli da :) nå er jo snart juni ferdig! Men skjønner hva du mener, man føler tiden står stille :p

Syns dere som har vert tolmodige så lenge er utrolig flinke hehe jeg har doppler hjemme å vert på to private ul for å sjekke.
Tror jeg hadde blitt gal om jeg skulle gått 14 uker i uvissthet.

Så bra å herlig at alt var vel;)

Syns dere som har vert tolmodige så lenge er utrolig flinke hehe jeg har doppler hjemme å vert på to private ul for å sjekke.
Tror jeg hadde blitt gal om jeg skulle gått 14 uker i uvissthet.

Så bra å herlig at alt var vel;)
Sånn var jeg første svangerskapet. Kjøpte dopler og bestilte meg tidlig ul I uke 12. Denne gangen bestemte jeg meg tidlig for å la alt bare gå sin gang, og ikke stresse sånn. (Selv om jeg har vært bekymret av og til..).
men ja, er litt "stolt" av meg selv for at jeg har klart å vente, haha!

Skal gi meg selv 3D ultralyd i uke 26 i premie ;)

Haha, bestilte doppler idag, loool :p men kun fordi samboeren ikke var med på timen igår, og vil høre ;) håper den kommer på mandag :D

Haha, bare gled deg :D både jeg, kommende storesøster og sambo har hatt mye glede av den :)
Ja, gleder meg ekstra mye til å høre sammen med 5 åringen min :D Hun kommer sikkert til å lure på hvordan det er mulig :p Skal fortelle henne nyheten i morgen :D

Back
Topp