Skal til danmark!

ToSmåSkjønnheter

Forumet er livet
Fredag mårra skal vi fly til oslo å så skal vi med danskebåten til københamn i hælga. Glæde mæ. Håpe æ finn nå fint til lille gull i magen å kanskje nå gravideklær. [:D]

Så heldig du er da!!!![:)] Ååh, kjenner jeg ble litt misunnelig nå! Får ikke lov å reise mer jeg nå:(
Du må ha KJEMPE GOD TUR!!!!!!! Det er deilig å være norsk i Danmark!!!

ORIGINAL: T82

Fredag mårra skal vi fly til oslo å så skal vi med danskebåten til københamn i hælga. Glæde mæ. Håpe æ finn nå fint til lille gull i magen å kanskje nå gravideklær. [:D]

Ønsker deg en kjempe fin tur. har lyst te å dra ditt jeg også. hadde vært morro å kjøpt masse til jenta mi der ned:)

JEG VIL VÆME!!!! [:D]

Dere MÅ gå på Jensens Bøfhus og spise enten middag eller lunsj, de har verdens desidert beste spareribs der! I hvert fall syns jeg det.. Hehehe..

Det er 6 restauranter i Køben, de er ikke vanskelige å finne.. Gå inn på nettsiden 

http://www.jensens.com/cid.0/choose.true/59.aspx

....og let deg fram.. Hehe...

Bare et lite reisetips i natten, sove godt! [:D]

Ha en god tur håper dere får det kjmpe gøy

Du burde finne deg en babysam butikk også ;)

Jeg bor her, og babysam er virkelig store, og forholdsvis billige. Har alt mulig. Eller baby boom. Om det er dårlig vær anbefaler jeg å stikke inn på Fisketorvet (stort shopping-senter), og om du tar metroen til Ørestad (nest siste stoppet på metroen som kjører mot Vestamager. Koster 17kr, om jeg ikke husker feil) er nordens største kjøpesenter der. Husker ikke om det er noen baby-butikker der, lenger .. Men det er i alle fall bedre å shoppe innendørs enn i blåsten på Strøget. De dagene det er kaldt - er det VIRKELIG surt her inne i sentrum :)

www.fields.dk
www.babysam.dk

Back
Topp