skal ta fly i helgen..

AFA

Elsker forumet
Skal bare til Oslo, men lurer på om det er lurt å ha med seg en bekreftelse om hvor langt man er i svangerskapet? Kan man risikere å ikke få være med på flyet hvis ikke? Noen erfaringer?
Er 29+4 og 29+6 de dagene jeg tar fly.

Regner med helsekortet holder? Og det bør du vel ha med uansett :)

Det tenkte jeg ikke på. Veldig bra du nevnte. Hadde sikkert ikke tatt det med viss ikke. :-/
Tenker det er greit å ha med sånn i tilfelle noe skulle skje :)

• Liker
Reactions: AFA
Kan fly til uke 37 innlands.
Ta med helsekort, det holder.

• Liker
Fløy flere ganger med mini i magen, aldri noen spørsmål der iallefall, men flashet vel ikke magen heller. Hadde med helsekortet

• Liker
Jeg skal fly i uke 34, og håper og satser på at det skal gå fint, dersom formen holder seg.. Er 29+4 idag.

Var ute og fløy nå i uke 31/32, ingen som brydde seg :) Men kommer vel an på hvordan magen ser ut!

Skal fly et par ganger til ila graviditeten, får vurdere å ta med helsekortet da:) Eller kopi av jordmors terminbekreftelse.

Ta med helsekort.
Sist fløy jeg utenlands i uke 36 og innenlands i 37, ingen brydde seg :p

Jeg skal til Italia i helgen. (32+4) og tar med legeattest og helsekort. Sist fløy jeg i uke 28 uten papirer og ble nesten nektet å fly hjem fra Spania.. Men sikkert annerledes innenlands!

Helsekortet bør alle ha med seg uansett så langt uti svangerskapet, man vet jo aldri når ting kan skje og man må oppsøke føden eller jordmor. Greit å ha med seg papirene sine da :)

Di spurte ikke om noe helsekort eller noen ting når jeg fløy sist (uke 30).. Det var det samme som å fly "ikke gravid" :)

Helsekortet bør alle ha med seg uansett så langt uti svangerskapet, man vet jo aldri når ting kan skje og man må oppsøke føden eller jordmor. Greit å ha med seg papirene sine da :)
Ja, du har nok rett i det. :-) Skal ha det med meg :D

Back
Topp