Skal snart i jobb igjen

Frozen

Forelsket i forumet
Men gruer meg med tanke på mat til lille. Han spiser grøt og middag, når han føler for det selv. Noen dager er kan kjempe flink og spiser alt han får, andre dager er det ikke annet enn amming som fungerer.
Han har aldri vært særlig gira på flaske, men vann fra tutkopp går greit. Har prøvd litt med mm på tutkopp også, uten særlig hell.
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre og blir skikkelig stressa når jeg tenker på at lille og pappa skal være hjemme alene, spesielt de dagene jeg jobber vanlig arbeidsdag. Tenk om han ikke får i han mat?
Er det noen som har forslag til hva vi kan gjøre med tanke på maten?

Jeg var også kjempe nervøs. Men begynte tidlig og forsiktig med to dager av fem timer. (Men dette var i oktober..)
Vi hadde da bare ett grøt måltid, og ammet fullt resten. Men det gikk over all forventing!:). Var som om han skjønte at jeg ikke var hjemme og måtte spise ordentlig. Mest sannsynlig går dette veldig bra. Men vær ærlig med sjefen din. - ellers har du jo krav på 1t ammepause(?) iløpet av dagen frem til de er ett år er det vel:)

Eg var kjempe nervøs med storebror, viste ikkje om eg ville tilbake i jobb.
Men det gjekk over all forventning! Gubben fekk lov til å bli kjent med sønnen sin på sin måte, spørte dersom det var noko han lurte på.
I forholdt til mat/pupp, gjekk det og over all forventning. Er noko med at dersom det ikkje er tilgjengelig så legg ein ikkje merke til det :P (finnes sjølvsagt unntak!)
Må berre ta ein dag om gongen, og du har rett på ammefri dersom du ammar fortsatt :)

Back
Topp