Skal slutte...

x1xtonje07

Forumet er livet
...å klage så mye her inne merker jeg... alle andre er så flinke til å skrive morsomme og positive innlegg, men så kommer jeg med mine teite og pessimistiske... er bare det at jeg ikke har noen andre steder å si hvordan jeg egentlig har det [8|] men tror jeg heller skal begynne å skrive brev til meg selv og til min kjære i stedet for å pøse ut med allslags negative ting her inne. skjønner godt dere blir lei av mine innlegg ja!! hadde jeg og blitt [;)]

Ja, er enig i det, men det kan også bli for mye [;)] hehe

ok - bra det er en som ikke har fått det da[;)] hehe...en stooor klem til deg, malin!! Du er god du![:D]

ORIGINAL: M@lin og Sander

Men kjære deg Tonje! Her inne kan man få si akkurat det man vil, både optimistiske og pessimistiske! Det syns jeg vertfall![;)]

Jeg har ikke fått det inntrykket. Tror alle klager litt jeg. Greit å få det ut en plass også!

Nei, vettu hva Tonje.. D e bærre å få d ut.. [;)] Tror ikke d e noen her som synes at du kommer med for mange "sytetråder"!! Vi e jo her for å støtt og hjelp, uansett om man har d helt supert, eller helt rævva.. [:D] Så d skal du absolutt ikke ha dårlig samvittighet over.. [:)]

Syns det er godt å ha en plass å lufte tanker og frustrasjoner og gleder på jeg. Syns ikke du klager mye jeg, bare så du vet det [;)][;)][;)], livet er ikke alltid rosenrødt og da er det godt å få skrevet ned og de negative tankene. Og må si jeg aldri har tenkt på deg som "sytete".

Det er jo greit å ha et sted å klage og. [:)] Det er jo bare å la være å lese det hvis man blir lei. [;)]
Bare klag i vei du Tonje! [:D]

Back
Topp