skal slutte med...

Hilly77

Gift med forumet
Bruke mobil-telefon.. strålene skader jo hvermansen ,og HELT SIKKERT barna.Hvis WHO direktør Gro Brundtland avskyr mobiltelefoner og stråling MÅ det jo være noe som hun vet/og ikke vi?[8|]

slutte å kjøre bil : slippe diskusjoner om forovervendt/BAKOVERVENDT stol...

Helsestasjon før (før året 2007): IKKE gi grøt til babyer som er under 4mnd gammel(FY FY FY), vent til de er 6 mnder.

Hs (året 2009) gi grøt til babyen gradvis fra 4. måneder så øk... (HVOR BLE DET AV FY fy MENTALITETEN[8|])

året 2009/2010 høst/vinter - vaksiner dere mot svineinfluensaen! NASJONAL FARE/KRISE...

Året 2010/2011 : Potensielle Farer ved svinevaksinaen begynner å bli avdekket:p det var kanskje ikke så klokt å ta det ,ALLIKEVEL[8D] og de som ikke har tatt vaksinen, de LEVER ENDA! UTROLIG !men sant...

MYE FETT ER USUNT! MAN LEGGER PÅ SEG AV FETT ( utrolig nok, er det MANGE som som går ned av denne typen diett! ) usunt? hvem sa det[8|]

SUKKER ER FARLIG FOR BARN/FY FY FY : Kolikk babyer roes ned med sukker -vann (anbefalinger fra HS) , noen på BV sa sukker er FY FY![8D][8|]hva gjør man da som førstegangs mamma og IKKE vet bedre?

og listen kan forsette, i det uendelige...

[8|]hipp hurra for deg assa

Du glemte.. Slutte å puste! Tenk på all den dritten vi inhalerer.

BEste er vel å kjøpe seg en sånn bobble!! Og leve selv i den

ORIGINAL: Tingeling~

Du glemte.. Slutte å puste! Tenk på all den dritten vi inhalerer.

ja! sant det... mye dritt vi får i oss via å puste..[:D]

ORIGINAL: MalinDalin

BEste er vel å kjøpe seg en sånn bobble!! Og leve selv i den

Yes! det beste er vel det ja...

ORIGINAL: BitzyhogJulia

hahaha..... Må ikke glemme den i sommeren 2006 når det ene uka sto at gravide måtte drikke masse vann og uka etter sto det at det var skadelig![8D][8D]

Man skal ikke sluke alt rått[:)] - som noen tydeligvis mener man bør gjøre.....

'

[:D]

ORIGINAL: Hilly77

hahaha..... Må ikke glemme den i sommeren 2006 når det ene uka sto at gravide måtte drikke masse vann og uka etter sto det at det var skadelig![8D][8D]

'

Må for all del ikke sluke noe rått om du er gravid!!!!!!!! FYFYFYFY!!!
[8D]

Oi, går verden framover? Finner vi ut ting hvis det forskes på? Shiiit, er det sånn samfunnet og verden fungerer?! Sykt ass.

tell me about it!!!!

jeg sitter nå før shoppingtur og titter på hvilke merke solkrem jeg skal kjøpe før ferieavreise.
prøver å sammenligne forskjellige tester med forskjellige testresultat både når det gjelder beskyttelse og innhold av skadelige stoffer... til å bli sprø av!!!

men som sagt så sitter jeg nå her på nettet og undersøker da - prøver ihvertfall å finne det beste[:D][8D]

ORIGINAL: Selveste Kråka

ORIGINAL: Hilly77

'

Må for all del ikke sluke noe rått om du er gravid!!!!!!!! FYFYFYFY!!!
[8D]

NEI ALDRIIIIIIII...!!!![:o]

Ja, nå har det seg sånn at det er noe som heter UTVIKLING. Man prøver og feiler og alt er i konstant utvikling ellers hadde verden stoppet opp[8|]

ORIGINAL: Mrs Lutz

tell me about it!!!!

jeg sitter nå før shoppingtur og titter på hvilke merke solkrem jeg skal kjøpe før ferieavreise.
prøver å sammenligne forskjellige tester med forskjellige testresultat både når det gjelder beskyttelse og innhold av skadelige stoffer... til å bli sprø av!!!

men som sagt så sitter jeg nå her på nettet og undersøker da - prøver ihvertfall å finne det beste[:D][8D]

haha been there, done that..

Man starter med 1 spørsmål. og når man har lest igjennom testene- blir man værende igjen med minst 10 spørsmål-og er gjerne forvirret ganger 2[:D]

ORIGINAL: *Nothernstar*

Ja, nå har det seg sånn at det er noe som heter UTVIKLING. Man prøver og feiler og alt er i konstant utvikling ellers hadde verden stoppet opp[8|]

nemlig! ...

kanskje det vi går god for idag, er allikevel ikke så bra... hmm hvem vet[8|]

ORIGINAL: Mrs Lutz

tell me about it!!!!

en avsporing, men jeg har veldig gode erfaringer med sprayen fra Cosmika med faktor 30 [:)]

Og hva sukkervannet angår, så har jo det en helt annen virkning på ungene når de er så små.. Det vet man jo, som et resultat av forskning..
Frem til ca 4-5 måneders alder er det det beste smertestillende man kan bruke mot f.eks tannsmerter eller magevondt.
Sukkervannet frigir endorfiner som funker som smertestillende når de er så små.
Det er mye bedre å gi ungene 2,5 ml sukkervann, som tross alt er naturlig, enn en haug med medisiner, om man kan unngå det.

Gammel forskning viser at det er livsfarlig å leve, ikke bare kan man bli skadet av det - men man dør av det også!

Må dere ikke bli skremt nå alle dere som plutselig følte at å leve ble en trussel for mennesket...

Back
Topp