skal, skal ikke?

babyT

Forumet er livet
Sendte nettopp mld til ei venninne og lurte på hva hun gjør i kveld. Er litt kjedelig her hjemme når Froskus er på jobb. Fikk svar tilbake at de er på Hestnes og griller, og at det bare var å komme om jeg ville, men da må jeg kle meg godt, for det er kaldt.
 
Har jo litt lyst å dra, samtidig som jeg er trøtt. Kanskje litt frisk luft hadde vært bra? Er 30-45 min å kjøre en vei...
 
Hva ville du gjort?
 
Jeg ville ha tenkt at dieselpenger ikke vokser på trær. Tulla bare!!!
 
Jeg syns du skal kjøre dit jeg så lenge du kler deg godt så. Husk at du må kle på deg for to.
 
Min mening er gjerne at du må føle på kroppen hva den sier deg. Jeg mener du bør slappe av. Bedre det enn at du blir stresset og sliten. Jeg var kjeeeempesliten og sovnet støtt og stadig på sofaen. Alle jeg har snakket med sier det ikke er noe bra å tvinge seg når man er sliten. Bare et råd. Slapp av og nyt roen og la kroppen bestemme
 
Har jo stort sett ikke gjort annet enn å slappe av idag, så tror det hadde gjort seg med litt frisk luft. Og siden min kjære mann synes jeg skal dra (for å slippe bank når han kommer hjem[8|]) så kanskje jeg skal kle godt på meg og ta en tur...
 
Det er du som kjenner det på kroppen din [:)] Kos deg i kveld da [:D]
 
ORIGINAL: Somine

Det er du som kjenner det på kroppen din [:)] Kos deg i kveld da [:D]
 
ORIGINAL: froskus

Jeg ville ha tenkt at dieselpenger ikke vokser på trær. Tulla bare!!!

Jeg syns du skal kjøre dit jeg så lenge du kler deg godt så. Husk at du må kle på deg for to.


 
Back
Topp