Skal/skal ikke...

Amiee

Elsker forumet
Har fått tilbud om å reise til Tromsø neste helg, fredag-søndag, men klarer ikke bestemme meg.. Jeg skal i så fall reise uten gullet mitt, han blir hjemme sammen med pappa'n. Tviler ikke på at dem kommer til å storkose seg, men vet ikke om jeg klarer det samme, når jeg er så langt unna babyen min...[&:] (han er 6 mnd'er..)
Hva hadde du gjort??

Han har det nok veeeldig fint med pappan og vi mødre trenger å komme oss litt bort innimellom[;)]

Ville deffinitivt dratt!

ORIGINAL: EmiliesMor

Han har det nok veeeldig fint med pappan og vi mødre trenger å komme oss litt bort innimellom[;)]

ORIGINAL: EmiliesMor

ORIGINAL: Oline

Jeg synes du skal lytte til hjertet ditt.

Jeg tror at alle har godt av å komme seg bort, og tenkte kun på seg selv et par dager.
Men vet samtidig at jeg aldri hadde klart det selv.
Og dersom jeg hadde reist, hadde jeg savna gutten så sårt at jeg ikke hadde klart å kose meg

Men jeg hadde som sagt hatt godt av det.

Bare vær klar over at det kan bli vanskeligere å gjøre det når han er eldre og du begynner å jobbe. Da ser man barnet sitt så lite i hverdagen, at det er vanskelig å reise fra dem i helgene.

Helt klart enig i dette! Du spør hva JEG ville gjort, og da hun var seks måneder ville jeg blitt hjemme. Men hvis jeg skal se objektivt på det, så synes jeg man burde dratt...

ORIGINAL: ~Rosinbolla~

hadde dratt jeg ja...godt å få slappet av og hentet ny energi også - bra for alle mann d, skal se d blir ekstra kos å komme hjem igjen og da[:D]

Hadde ikke klart å reise fra ungene når de var så små. Jeg er altfor mye hønemor...

Back
Topp