Skal / skal ikke ?

37 + 2 :-) så er ikke SÅ lenge igjen. Håper på å føde før termin for er så lei av å ha vondt i kroppen .

Lykkelig gravid ❤️
Vi får sende litt fødestøv til hverandre. Tror jeg hadde oppnådd nirvana om han skulle komme i løpet av de neste dagene !

Nei, da er det ikke så lenge igjen nei. Så spennende. Men skjønner at du er lei av å ha vondt i kroppen. Har dere alt klart til den lille kommer?
Ja alt er klart :-) deilig! Var egentlig tidlig ferdig med det meste, for viste jeg ikke kom til å orke der nå :-) hva med deg? Lenge igjen ?

Lykkelig gravid ❤️

Ja alt er klart :) deilig! Var egentlig tidlig ferdig med det meste, for viste jeg ikke kom til å orke der nå :) hva med deg? Lenge igjen ?

Lykkelig gravid ❤️

Jeg er 33+ 5, så jeg håper hun kan være inne der en stund til ;) Vi har litt igjen i leiligheten, men har det meste til henne. Litt mangler vi, men regner med at det kommer i hus om et par uker.

Jeg er 33+ 5, så jeg håper hun kan være inne der en stund til ;) Vi har litt igjen i leiligheten, men har det meste til henne. Litt mangler vi, men regner med at det kommer i hus om et par uker.
Da er det ikke så lenge for deg heller :-)!! Dere får skrive opp det som mangler på ønskeliste til jul så er litt penger spart også! Hihii

Lykkelig gravid ❤️

Da er det ikke så lenge for deg heller :)!! Dere får skrive opp det som mangler på ønskeliste til jul så er litt penger spart også! Hihii

Lykkelig gravid ❤️

Nei, er ikke så altfor lenge til. Tenkte å lage en juleliste til hva vi trenger, men er noen i svigerfamilien som mener at det blir feil å gi baby gaver i julegave :p Har allerede fått noen julegaver til henne på forskudd fra min familie da ;)

Back
Topp