Skal / skal ikke ?

Desemberhåp2014

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
I natt lå jeg med helt forferdelig smerte i nederste magedel og bak i korsryggen. Det varte hele nattan, og det var en typ "brennende" følese. Baby var aktiv heldigvis.
Er dette noe jeg burde ringe føden for? Eventuelt ta en Skjekk ? Det var velfig ubehagelig og kom både samtidig som kynnere og ikke samtidig. Noen som har vært borti noe lignende ? Hva ville dere gjort? Føler jeg ringer å maser for alt .. :(

Lykkelig gravid ❤️

Uff, er du bekymret, er det ikke best å ringe da for å høre? Så du slipper og evt, bekymre deg unødig?

Hadde ringt jeg. :) Fant ut selv at det er bedre å ringe enn å sitte å tenke på "hva om." Traff en hyggelig jordmor, og følte meg ikke dum i det hele tatt. :)

Jordmor sa: er noe anderledes enn det som er vanlig, har du smerter du ikke finner forklaringer på eller formen din endrer seg til veldig dårlig brått. Ikke nøl med å ringe føden! De er der for deg og de ønsker like mye som du å være førevar :) så bare ring du ;)

Bare å ta en telefon. Enten sier de at det er helt normalt, eller så tar de deg inn for sjekk. Uansett så slipper du i alle fall å bekymre deg!
Ingenting er dumt å ringe for. Er man bekymret, så skal man ringe :-)

Bedre å ringe en gang for mye enn for lite. Av erfaring er det bedre å ringe enn å Google, da blir man ofte mer bekymret enn det man var fra før av. Hvordan går det nå?
Ja google er " forbudt " i svangerskapet. Da har man jo brått kreft om man har vondt i fingeren så det tørr jeg ikke :-P
Joda, fortsatt litt vondt i ryggen og magen men det var nok bare maserier. Det er jo mye vondter og en slitsom tid de siste 3 ukene så får vel bare bli vandt med det vel ❤️

Lykkelig gravid ❤️

Skjedd noe mer ? :))

Ja google er " forbudt " i svangerskapet. Da har man jo brått kreft om man har vondt i fingeren så det tørr jeg ikke :p
Joda, fortsatt litt vondt i ryggen og magen men det var nok bare maserier. Det er jo mye vondter og en slitsom tid de siste 3 ukene så får vel bare bli vandt med det vel ❤️

Lykkelig gravid ❤️

Uff ja google er farlig. Får håpe det gir seg snart. Hvor langt er du på vei egentlig?

Back
Topp