Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for et herlig tips!! Det var akkurat slik det hørtes ut! Fant den helt nede ved skambeinet på høyre side!! Trodde den skulle gå fortere, men hørtes akkurat sånn utGoogle det, så finner du klipp på youtube som viser hvordan hjertelyden til ett foster er. Da vet du hva du skal høre etter Vår hjertelyd går mye saktere. Jeg har funnet den en gang, da fant jeg den nesten helt nede ved skambeinet
Så bra at du fant den det er en fantastisk lyd <3Takk for et herlig tips!! Det var akkurat slik det hørtes ut! Fant den helt nede ved skambeinet på høyre side!! Trodde den skulle gå fortere, men hørtes akkurat sånn ut
Tusen takk!! Blir å drømme søtt i natt!!!Så bra at du fant den det er en fantastisk lyd <3
Haha den har jeg fanget opp flere ganger. Har lært meg at jeg har en hvilepuls på ca 80Sniker fra februar Tell antall slag over 15 sekunder og gang det med 4. Da får du antall slag i minuttet, og er det på rundt 140-170 så er det babyen. Vi har også ei pulsåre nederst til høyre som doppleren fanger opp, så ikke for å drepe gleden, men det kaaan ha vært den du fanget opp. Men, mest sannsynlig var det nok babyen, i alle fall hvis den var kjapp
Ja søkte på YouTube for å høre hvordan lyden skulle 'høres ut'. Syns den var veldig lik. Men kan også være min- men føler ingen panikk enda. Skal sjekke om noen dager igjen
Godt å høre! Skal vente noen dager nå, for så og prøve igjen.. Er ikke bikka 12 uker enda..Det er ingen grunn til panikk Jeg har en venninne som ikke hørte hjerteslag hos jordmor før i uke 16, så det varierer veldig