skal, skal ikke

2008/2013/2014

Glad i forumet
har vært kvalm 2-3 dager nå, så tenker på om jeg skal teste i morgen, eller om jeg skal vente til jeg skal ha mensen, som er på lørdag.
Har en rfsu test liggende.


Hva hadde dere gjort??
Jeg er jo så nysgjerrig på om jeg er gravid eller ikke.
 
Testoman som jeg er, hadde jeg ikke klart å vente. Men så hadde jeg maaange billige strimler også da kjøpt på e-bay. Masse lykke til :-)
 
Testoman som jeg er, hadde jeg ikke klart å vente. Men så hadde jeg maaange billige strimler også da kjøpt på e-bay. Masse lykke til :-)
 
Jeg ville tatt den, og hvis den var negativ ville jeg kjøpt en ny og tatt til helga :)
 
Jeg ville tatt den, og hvis den var negativ ville jeg kjøpt en ny og tatt til helga :)
 
Hadde helt klart testa!! Og heller kjøpt en ny til helga om den var negativ. Skal sies at jeg ikke eier tålmodighet!
 
Hadde helt klart testa!! Og heller kjøpt en ny til helga om den var negativ. Skal sies at jeg ikke eier tålmodighet!
 
Stikk å piss  hihihi lykke til
 
Stikk å piss  hihihi lykke til
 
Den ble negativ. :-( så da kommer vel mensen i helga...
 
Den ble negativ. :-( så da kommer vel mensen i helga...
 
Så spennende :) 
Skjønner godt at du tenker frem og tilbake. 
Jeg hadde nok prøvd å vente. Men jeg er nok ikke den rette til å si det.
For som regel skjekker jeg alltid før selv.
Men nå er jeg 5 dager over mens, og har ikke turd å sjekke selv :S

Masse masse lykketil :)
 
Så spennende :) 
Skjønner godt at du tenker frem og tilbake. 
Jeg hadde nok prøvd å vente. Men jeg er nok ikke den rette til å si det.
For som regel skjekker jeg alltid før selv.
Men nå er jeg 5 dager over mens, og har ikke turd å sjekke selv :S

Masse masse lykketil :)
 
Det er vel fortsatt håp for at den kan bli positiv :) Det er jo litt tidlig enda, og noen tester jo ikke positiv før en uke etter ikm. Lykke til! :D
 
Det er vel fortsatt håp for at den kan bli positiv :) Det er jo litt tidlig enda, og noen tester jo ikke positiv før en uke etter ikm. Lykke til! :D
 
Fremdeles håp :-) jeg testa meg noen dager før ikm men fikk positiv 2 dager etter :-) lykke til :-)
 
Fremdeles håp :-) jeg testa meg noen dager før ikm men fikk positiv 2 dager etter :-) lykke til :-)
 
Takk jenter. Ja håper virkelig jeg får en positiv test. Ønsker oss virkelig en baby. Føler aldri at det går vår vei.
 
Takk jenter. Ja håper virkelig jeg får en positiv test. Ønsker oss virkelig en baby. Føler aldri at det går vår vei.
 
forrige pp var jeg nesten sikker på jeg var gravid,
jeg var kvalm, strekkninger i livmora og alle lukter hadde nesten farger...
men neida, den var negativ gitt....

MEN, det kan være at du har lav hcg enda... så ikke tar sorgene på forskudd før mensen kommer... :)
 
forrige pp var jeg nesten sikker på jeg var gravid,
jeg var kvalm, strekkninger i livmora og alle lukter hadde nesten farger...
men neida, den var negativ gitt....

MEN, det kan være at du har lav hcg enda... så ikke tar sorgene på forskudd før mensen kommer... :)
 
Back
Topp