Skal skal ikke???

• Trådstarter Trådstarter MaseMamma09/11
  • Opprettet Opprettet
M

MaseMamma09/11

Guest
Jeg skal til søsteren min nå......vi har den siste tiden fått et veldig godt forhold - noe vi ikke hadde før(krangklet ikke, bare pratet ikke så mye sammen)

Vi har ikke fortalt til noen at jeg er gravid. Vrken jeg eller sambo vil at foreldrene vre skal vite det før etter tidlig ul i uke 10.

MEN jeg kunne tenkt meg å fortelle det til søstra mi. Både pga jeg vet at hun lir superglad og at det er godt å ha noen å prate med det om. Og pga vi skal på familietreff 28 august, og da skal jeg dra alene med snuppa pga sambo jobber hele helgen. Og jeg er så trøtt og sliten for tida at det haded vært fint å ha noen som visste om det, slik at hun kan hjelpe meg masse[:)]

Men sambo vil ikke at jeg skal fortekle det. Han sier at han ikke blir sur om jeg gjør det, men at han ikke har noe lyst til det.

Hva skal jeg gjøre? Hva ville dere ha gjort?

Jeg ville ha sagt det [:)]

Jeg ville ha slitt like mye som deg tror jeg...

Tenkte hele tiden at: "ja, fortell det til søstra di"... Men om samboeren din ikke vil det, syns jeg egentlig du skal tenke litt på han! Dere er jo to om det![:)] Og hjelp får du nok helt sikkert uansett[:)]

Men det er jo igrunn opp til deg[;)]

ORIGINAL: Julia09

Jeg ville ha slitt like mye som deg tror jeg...

Tenkte hele tiden at: "ja, fortell det til søstra di"... Men om samboeren din ikke vil det, syns jeg egentlig du skal tenke litt på han! Dere er jo to om det![:)] Og hjelp får du nok helt sikkert uansett[:)]

Men det er jo igrunn opp til deg[;)]

Huff! Tenker heeeelt likt som deg!! Sliiiiter ja;)

Men så tenker jeg også at det er litt tillitserklæring om jeg forteller det til søstra mi, så hun forstår hvor mye jeg setter pris på henne liksom....
Hmm....er sååå usikker. Også drar jeg dit om en time!! hehe

Prøv å prat mer med samboeren din, og prøv å få overbevisst han! For om han godkjenner det, er det jo ikke noe problem lengre[:)]

ORIGINAL: Julia09

Prøv å prat mer med samboeren din, og prøv å få overbevisst han! For om han godkjenner det, er det jo ikke noe problem lengre[:)]

Joda. Han sa det er greit. Han blir ikke sur.
Men han mener fortsatt at han ikke vil at noen skal vite det før uke 12(inkl søstra mi)

Eg føler også at man godt kan fortelle nærmeste familie før uke 12. Spesielt de som man stoler på og har godt forhold til. For hvis det skulle gå galt før uke 12 kan det være greit å ha noen man kan prate om det med[:)] Men selvfølgelig er det greit å være enig om det begge to. Flott at han gikk med på det, så kan du glede deg over nyhetene sammen med søstra di[:D]

Jeg fortalte det jeg, veldig glad for det.
Så hvis jeg trenger noe hjelp eller noen å prate med så er hun der for meg[:D]
Hun ble veldig glad! Og det moroe er at bestevenninda hennes har termin bare uka etter meg[:)]

Så fint da!![:D][:D] Håper det går greit for samboeren din!!

Og godt at du gjorde det DU følte var rett[:D][:D]

BRA!! det er du som bærer på babyen, og skal det i 9 mnd, da er det du som bestemmer!
mener nå jeg [:D][:)] godt å ha noen å snakke med og[:D]

Back
Topp