Skal, skal ikke?

Lykke.

Forelsket i forumet
Har litt lyst å bestille en time til priv. UL. Har enda ikke vært hos legen min å snakket med han, så kanskje det er litt tidlig? Fant ut at en av priv.klinikkene i området hadde en ledig neste uke... da er jeg sånn ca 9-10 uker på vei... Har legetime om 11 dager, så kanskje jeg bør vente?! Har så lyst å se at det faktisk er en liten spire der inne, og at alt står bra til og kanskje få en pekepinn på hvor lang jeg faktisk er på vei. For jeg har egentlig ikke peil på det!

What to do?![8|]

hehe, tenker på det samme jeg - vi skulle egentlig IKKE ha privat UL... men så snakket jeg med en veninne som har vært på en privat klinikk her i byen og var kjempe fornøyd, ikke var det dyrt heller... så nå tror jeg at vi bestiller privat UL etter at jeg har vært hos legen neste uke (altså ca i uke 11/12)

[:)]

Så du tar det etter legebesøket ja! Jeg bør vel også klare å vente litt til. Det er bare snakk om 11 dager til jeg skal til legen. [;)] Syns dagene går så treeegt når jeg driver å teller ned slik. Måtte de 11 neste dagene fly avgårde...[:)]

ORIGINAL: Thea80.

Så du tar det etter legebesøket ja! Jeg bør vel også klare å vente litt til. Det er bare snakk om 11 dager til jeg skal til legen. [;)] Syns dagene går så treeegt når jeg driver å teller ned slik. Måtte de 11 neste dagene fly avgårde...[:)]

hehe, ja jeg vet hva du mener. selv skal jeg til legen 22 april, er altså også noen dager til.... da er jeg 10+3, og hvis alt ser bra ut på legetimen så bestiller vi UL etter det.. regner med at jeg får komme til ganske fort ( nesten ikke ventetid, er jo privat ) sånt at jeg har vært der i ca uke 12/13 og hvis alt ser bra ut der så kan vi trygt gjøre graviditeten offentlig [:)]

etter å ha vært på 3 ultralyder(!) dette svangerskapet er jeg ikke i tvil. jeg hadde bestilt[:D][:D]

Hadde også bestilt, har vært på 4 ul på sykehuset denne gangen og skal ha privat nå på fredag, det er en fantastisk opplevelse og se spira si altså[:)]

Jeg hadde bestilt[:)] Har vært på to selv allerede.

hmm, hadde egentlig slått meg til å med å vente til etter legebesøket, men nå ble jeg usikker igjen![:D] *tenke tenke*

jo lengre du venter jo mer ser du jo [:)]

Jeg hadde bestilt!
Var på ultralyd når jeg var rundt 9-10 uker og det var helt fantastisk!!! Anbefaler det på det sterkeste! Du ser at det er en minliten baby! Gå innpå mine tidligere tråder og se.. Du vil nok ikke angre!
Lykke til uansett hva du velger!!![:D]

Back
Topp