skal si

Tutte

Glad i forumet
ting begynner å skje nå.skal på ul tirsdagen som kommer,uka etterpå skal jeg på vanlig kontroll.har bare så lyst til å komme meg til uke 12 så jeg kan begynne å fortelle kollegaer å sånn [:)]. det beste er at jeg finnes ikke dålig.på min første sønn så lå jeg hele sv å spydde[&:]nå er det kun ømme bubbisa å kviser [:D]

går det med dere da jenter ?[:D]

1ivf : positiv

Her har det ikke synket inn helt enda. Men regner med at jeg skal bestille meg time til kontroll etter helga kanskje, eller vente litt til. FIkk beskjed sist jeg mistet at :-neste gang du blir gravid så ta kontakt med en gang.  Har litt stikkinger i dag, ellers fint lite her assa.litt ømme pupper bare

jeg har bestilt time til legen til mandag, men det er for å få litt hjelp pga kvalmen... [;)]

Ellers skal jeg på ul 9/4 [:D]

Så gøy!!![:D][:D]
Jeg skal på UL på mandag, og ha første kontroll på tirsdag. Jeg gleder meg også utrooolig mye til uke 12[:D]
Jeg har noen små kvalmebyger innimellom, men ellers er jeg i fin form. De ømme puppene kommer og går, og jeg har fått småkviser under nesa, najs![8|][8D]

Hvordan får dere til så tidlige ul alle sammen? Syns alle har vært der og hos legen! Jeg har såvidt fått ut fingeren og bestillt time hos legen jeg[;)] Skal dit 6 april, men må vel ta et par tester før den tid! Har bare tatt 1[&:]

ORIGINAL: Julia09

Hvordan får dere til så tidlige ul alle sammen? Syns alle har vært der og hos legen! Jeg har såvidt fått ut fingeren og bestillt time hos legen jeg[;)] Skal dit 6 april, men må vel ta et par tester før den tid! Har bare tatt 1[&:]

Her er det fordi jeg har blitt gravid med prøverør[:)]

Jeg har og bare tatt en test, men den var digital da! [:)]
Er ingen tvil her, så trenger ikke ta flere! [:D]

Jeg skal til UL i uke 11, men det er privat som jeg har valgt å betale for... har hatt to helt normale svangerskap før og kun vært på rutineUL i uke 17-19, så denne gangen skal vi unne oss litt mer siden vi vet det er siste gangen! [;)][:)]

ORIGINAL: *dreamer*

sign denne

Ok, da vet jeg det! Kjekt å vite[:)][:)]
Har jo også lyst å dra på ul, men skal vente litt til det er noe å se...
Åååååh, husker sist, begynte å storgrine - det var jo et nydelig syn å se den lille krabaten bevege seg og sparke og veive med armer og bein..
Nei, tror det blir en privat på meg også, kanskje 3d? Noen som har erfaring med det?

ORIGINAL: hero

ORIGINAL: *dreamer*

sign denne

sign [:D]

Back
Topp