Skal si det til svigers nå!

Så herlig. Her ble mamma superglad selv om det er 5. barnebarnet. Svigersmor har ingen av oss lyst å fortelle det til, for hun sa at det var nok barnebarn da vi fikl forrigemann, så mulig vi bare later som ingenting og håper hun ikke merker vo er blitt flere.
 
Ja, nå skal dere høre! Kunne ikke fått en bedre reaksjon! Svigerfar grein i sikkert tre kvarter! Herregud, jeg blei litt paff[emoji28] Vanvittig koselig [emoji173] De blei utrolig glade begge to, men svigerfar tok lissom kaka [emoji5] Han sa at han skulle sove med bildet på nattbordet og ha det med seg i traktoren i morra[emoji23]


ååååh <3 Så utrolig koselig! Hva om alle kunne ha reagert slik <3 For en herlig farfar han kommer til å bli <3
 
Ååh, så utrolig herlig! :Heartbigred Nydelig måte å fortelle det på :Heartred
Her fikk mamma vite det like etter meg, da vi er veldig nærme og spesielt da jeg ser ut til å være alene i svangerskapet.
Den ene personen som faktisk som får en skikkelig «announcement» er faktisk bestefar - stefaren min. Jeg blir 11 uker på søndag så jeg tar sjansen på å gi han et kort i morgen på bursdagen hans hvor jeg skriver under fra meg og «knøttet».:happy:
 
Back
Topp