Skal si det til svigers nå!

mai2018baby

Flørter med forumet
Svigers aner ingenting om at vi skal ha barn, og de har bare ett barnebarn fra før, og hun er åtte år nå. Har ramma inn dette og skal pakke det inn [emoji4]Er bedt på middag hos svigers nå i kveld, så skal gi pakka etter middagen. Gleder meg SÅ til å se reaksjonen når de åpner pakka! Veit de ønsker seg veldig flere barnebarn [emoji173] Har sagt det til familien min nå, men de visste at vi planla (hadde vært umulig for meg å skjule det for de mtp. spekemat osv), så de blei selvfølgelig glad, men ikke like overraska. Så nå gleder vi oss veldig[emoji1]

84db31fda64d6f68dd7457d5e8185a3a.jpg
 
Masse lykke til[emoji173]️ det var en kjempe hyggelig og koselig måte å gjøre det på[emoji94]
 
Så kjempekoslig [emoji7] fortell gjerne korleis det gjekk [emoji173]️
 
Ja, nå skal dere høre! Kunne ikke fått en bedre reaksjon! Svigerfar grein i sikkert tre kvarter! Herregud, jeg blei litt paff[emoji28] Vanvittig koselig [emoji173] De blei utrolig glade begge to, men svigerfar tok lissom kaka [emoji5] Han sa at han skulle sove med bildet på nattbordet og ha det med seg i traktoren i morra[emoji23]
 
For en fin og rørende måte å fortelle det på [emoji178] Og herlig reaksjon fra svigerfar da! Kom en liten tåre i øyekroken her [emoji28]
 
Ja, nå skal dere høre! Kunne ikke fått en bedre reaksjon! Svigerfar grein i sikkert tre kvarter! Herregud, jeg blei litt paff[emoji28] Vanvittig koselig [emoji173] De blei utrolig glade begge to, men svigerfar tok lissom kaka [emoji5] Han sa at han skulle sove med bildet på nattbordet og ha det med seg i traktoren i morra[emoji23]

Så utrolig herlig :D
 
Han satt bare og smilte eller grein eller leste på bildet resten av kvelden. Flere ganger hørte jeg han mumle: "Hei, farmor og farfar", før han rista på hodet og begynte å grine igjen[emoji7] Også satt han og fantaserte om å trille turer til sommeren og på 17. mai! Haha. Jeg har termin 7. mai, så får håpe jeg ikke går så mye over termin hvis han har tenkt til å trille på 17. mai[emoji85]
 
Ja, nå skal dere høre! Kunne ikke fått en bedre reaksjon! Svigerfar grein i sikkert tre kvarter! Herregud, jeg blei litt paff[emoji28] Vanvittig koselig [emoji173] De blei utrolig glade begge to, men svigerfar tok lissom kaka [emoji5] Han sa at han skulle sove med bildet på nattbordet og ha det med seg i traktoren i morra[emoji23]

Åhhhh [emoji173]️ smelt [emoji7] fantastisk reaksjon [emoji1362]
 
Så utrolig flott! Begynte å gråte selv[emoji1369][emoji4] haha
 
Så koselig. Mine svigers fikk nettopp sitt femte barnebarn nå i september (femte på åtte år), så forventer ikke akkurat stående applaus derfra. :happy118

Ekstra kos med svigerfaren din da. Husker min pappa ble helt forandret etter å ha fått sitt første barnebarn. Ble en skikkelig myk mann, han plutselig.:Heartred
 
Back
Topp