Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får både jeg som mor og han betalt de to uke da isåfall?? Skjønner ingenting av det der jeg..
Har han noen mulighet til å jobbe inn noen avspasering eller jobbe litt overtid da? Den første tiden er jo så fantastisk å få ha sammen.Grub post: 17003554 skrev:Sannsynligvis ikke..Han har en sjef som helst ser at mannen min er på jobb hele døgnet..tviler på at han få betalt for å være borte 2uker Ulønna har vi ikke råd til
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, du har jo permisjon.
Han har rett på to uker perm, men det er arbeidsgiver som bestemmer om den er ulønna eller lønna. Så det er ikke NAV som har noe med de ukene å gjøre. Det er arbeidsgiver.
Ja, har lyst å ha han hjemme den første uka hvertfall, men vi får seHar han noen mulighet til å jobbe inn noen avspasering eller jobbe litt overtid da? Den første tiden er jo så fantastisk å få ha sammen.
Sannsynligvis ikke..Han har en sjef som helst ser at mannen min er på jobb hele døgnet..tviler på at han få betalt for å være borte 2uker Ulønna har vi ikke råd til
Sent from my iPhone using BV Forum