Skal pappaen

Håper det! Sånn jeg har forstått det får han to uker betalt fri, men må sjekke litt nærmere. Vi har ikke råd til å miste inntekt i to uker i hvert fall :-)

jepp, her skal han det =)

Ja, og det gleder vi oss til :) Han får levere de store barna i barnehagen og komme tilbake å kose seg og bli kjent med den lille :)

Det blir nok ikke det her i huset. Mannen er bonde og selvstendig næringsdrivende, så han er nok dessverre veldig opptatt i mai. Jeg håper bare han har mulighet til å levere og hente de to andre i bhg etter fødsel jeg da ;-)

Får både jeg som mor og han betalt de to uke da isåfall?? Skjønner ingenting av det der jeg..

Får både jeg som mor og han betalt de to uke da isåfall?? Skjønner ingenting av det der jeg..

Ja, du har jo permisjon.

Han har rett på to uker perm, men det er arbeidsgiver som bestemmer om den er ulønna eller lønna. Så det er ikke NAV som har noe med de ukene å gjøre. Det er arbeidsgiver. :)

Er usikker på hva vi blir å gjøre, men blir i allefall noen dager fri. Mener å huske at de ikke får betalt fri på jobben i allefall. Men han jobber mye overtid + at det er noen ekstra fridager i mai som kan kombineres hvis han tar ut litt avspasering :)

Sannsynligvis ikke..Han har en sjef som helst ser at mannen min er på jobb hele døgnet..tviler på at han få betalt for å være borte 2uker:( Ulønna har vi ikke råd til

Sent from my iPhone using BV Forum

Litt til og fra, men mest fri:-)

Grub post: 17003554 skrev:
Sannsynligvis ikke..Han har en sjef som helst ser at mannen min er på jobb hele døgnet..tviler på at han få betalt for å være borte 2uker:( Ulønna har vi ikke råd til

Har han noen mulighet til å jobbe inn noen avspasering eller jobbe litt overtid da? Den første tiden er jo så fantastisk å få ha sammen.

Ja, du har jo permisjon.

Han har rett på to uker perm, men det er arbeidsgiver som bestemmer om den er ulønna eller lønna. Så det er ikke NAV som har noe med de ukene å gjøre. Det er arbeidsgiver. :)

Okei.. Da får han forske litt i det :) om han ikke får betalt så blir det nok jobbing på han :p

Jepp! Får heldigvis betalt fri ellers hadde vi ikke hatt mulighet. Ups feil forum.. Sorry. *liste mæ ut igjen*

Har han noen mulighet til å jobbe inn noen avspasering eller jobbe litt overtid da? Den første tiden er jo så fantastisk å få ha sammen.
Ja, har lyst å ha han hjemme den første uka hvertfall, men vi får se:)

Ja han skal det!! Det blir fint for oss alle sammen. Storebror trenger litt ekstra oppmerksomhet så da er det greit å være to til vi er litt inni rutinene og mor klarer å følge i barnehage og slik uten alt for mye styr

JA! Han var ikke det forje gang, men nå jobber han offshore så hadde aldri i livet gått med på at han skulle reist vekk med en gang!

Ja! Er hjemme i nesten 5 uker før termin + ca 6 uker etter termin:-) Han får permisjon med lønn den siste uken av nordsjøturen før termin og første turen etter termin. Veldig greit!

Signerer denne, like greitt, slik som ting er nå :)

Back
Topp