Skal pappaen

Tenker du på de to ukene etter fødselen?

Vi snakket om det for litt siden men jeg får ikke så klare svar om hverken de ukene eller resten av perm. Det er nok for langt frem i tid for hans del :P

Men uansett, så fort nurket er ute tror jeg ikke han klarer å vike øynene fra junior og vil tilbringe mest mulig tid med mor og barn :D

Ja. Så godt han kan. Han skriver masteroppgavem sin da. Så må muligens på noen møter. Men deltidsjobben hans gir han to uker betalt fri. :-)

Min skal ta det to ukene rett etter fødselen, men det er de eneste ukene han skal ha av permisjon. Han prøver å spare litt overtid som han vil sammen med ferien bruke en gang etter hun er kommet :)

Det skal han, men han har noe ved ute han skal kløyve og slikt innimellom. Han klarer ikke å være så mye inne på dagen. Men ellers er han til stede, godt å ha en telefon så jeg Evt kan avbryte arbeidet litt ;)

Han får bare betalt 1 uke, så tror det bare blir med den ene. Men vi har ikke snakket så mye om det enda :)

Min blir hjemme i to uker. Gleder meg sånn. kjenner jeg får skikkelig sommerfugler i magen av tanken på det. Hihi...

Ja det er klart han skal/vil være hjemme de to første ukene :D Som vi flere oss å skal kose oss alle sammen :D

Vet ikke enda.. Jeg håper jo det. Men han får ikke betalt, så får se litt. Sist var han vel på jobb igjen etter under en uke :/ Men tror jeg trenger han hjemme nå når vi får nr to ;)

Her skal han være hjemme i ihvertfall to uker, kanskje mer. Eventuelt jobbe litt hjemmefra. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sksl uten tvil være hjemme de to første ukene. Og vi føler det er viktig. Ike minst finne en rutine, men også å bli kjent med den lille, og ha stor fokus på storesøsster på 2 år. Viktig viktig for oss:-)

Back
Topp