Skal pappaen vere med under fødselen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Bf skal være med som forrige gang. Sist var det han som var den rolige støttespilleren som hjalp meg gjennom alt som ikke gikk som planlagt, så han slipper ikke unna denne gang heller :wacky:

Samboer skal absolutt være med. Jeg regner med det blir bare meg og han. Er vår opplevelse og jeg gleder meg veldig til å dele det med han. Dessuten skal han få "kjenne" på smerten han og ø Hahah. er jo noe magisk over en fødsel så det skal han få være med på å gråte øya ut av seg haha

Pappan skal selvfølgelig være med. Det slipper han ikke unna! ;)

Ja, han skal være med!
Håper bare vi får noen til å passe guttungen! Sist ble vi lagt inn på kvelden og fødte dagen etter. Regner med bestemor og bestefar kommer i full fart for å hjelpe til der!

Barnefar skal være med, men også min mor! Fordi hun aldri har opplevd en fødsel.. fint å ha en som kan ta bilder og være en ekstra støtte <3

Planlagt ks og far skal som sist være med hele tiden. Fra jeg trilles inn til jeg skal lappes sammen. Da kan han å baby gå å kose :)

Ja pappaen skal være med, og håper det kan forbli oss denne gang. Sist ble det veldig mye folk hele tiden pga prematur fødsel så håper å føde til termin denne gang så det blir en god opplevelse for oss begge [emoji173]

Ja, skal ha med barnefar.
Gruer meg litt... vi har jo ikke felles barn.
Han har vært med på 2 fødsler tidligere og jeg tenker hele tiden at han kommer til å sammenligne meg og x-kona. :p
Skulle ønske han ikke hadde vært med på det tidligere :p

Og jeg merker jeg gruer meg litt denne gangen. Gruet meg ikke første gang. Nå vet jeg hva jeg går til og er redd jeg skal "gi opp" under fødselen.

Pappa'n skal være med, så sant han rekker det. Om ikke så føder jeg alene, det har jeg også gjort en gang tidligere.

Her skal også pappa'n være med, noe så stort verken kan eller vil han gå glipp av :happy: Han har fått streng beskjed om å holde seg i hodeenden vel å merke;)

Her er det bare far som skal være med på fødselen :) ingen av oss som ønsker å ha med noen andre

Back
Topp