Mamma-03-06-13-17
Forumet er livet
Hvordan gikk det?Har dere med gubben på tidlig ultralyd? Jeg skal i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det?Har dere med gubben på tidlig ultralyd? Jeg skal i morgen
Min mann var med meg å det er jeg såå glad for! Så slapp jeg å få den dårlige nyheten selv om at den lille var død :'( da hadde jeg noen å dele sorgen med der og da å resten av uka..
Min mann var med meg å det er jeg såå glad for! Så slapp jeg å få den dårlige nyheten selv om at den lille var død :'( da hadde jeg noen å dele sorgen med der og da å resten av uka..
Haha! Nå så jeg får meg at du snakket om mannen din! Prater mye og høyt og er veldig aktiv Kunne jo vært!Han blir med bort, men ikke med inn tenker jeg. Han må gå litt med lille på 16 mnd i vogna sålenge. Trur ikke det ville vært så lett å ta med han inn på ultralyden han prater mye og høyt og er veldig aktiv, syntes det er viktig at legen får konsentrere seg om det han skal
Vi skal på fredag, er veldig spent.
Hahaha tenkte kanskje det kunne mistolkes men det er altså ungen jeg prater omHaha! Nå så jeg får meg at du snakket om mannen din! Prater mye og høyt og er veldig aktiv Kunne jo vært!
Jeg har MRSA som gjør at jeg er bærer av antibiotikaresistens. Da er det gult-smitteregime når jeg kommer på sykehuset og diverse smitteregler man må forholde seg til.Hva mener du med det?