Skal på tidlig ultralyd.

~Håper~

Flørter med forumet
Har dere med gubben på tidlig ultralyd? :) Jeg skal i morgen :)

Mannen blir nok med på tidlig her, men det er fordi jeg har time på kveldstid. Tror nok ikke han hadde tatt fri fra jobb hvis det var i arbeidstiden.

Jeg gleder meg til det er min tur til tidlig ul. Jeg har ikke før i uke 11.

Mannen hadde blitt med om han hadde hatt fri.. Jeg var på tul forrige fredag (6+3) (offentlig), da ble min mor med og hun gråt under hele seansen ;-) I morgen skal jeg privat, da går jeg alene. Det koster jo litt, men det får så være - så kan jeg roe meg ned!! Er 8+0 uker i morgen. Skal igjen på tul når jeg er 10+1. Dette er offentlig; duo-test/fosterdiagnostikk. Timen er kl 8.30 og får vi barnevakt, så blir mannen med på den..

mannen jobbet inn de timene han kom til å bli borte... så han tok seg fri den timen- halvannen det tok... (legen var forsinket grunnet trafikkulykke tildigere på dagen som han var førstemann tilstede på som tilfeldig bilist)

Jeg skal ikke ha med mannen, kun hvis jeg får time når han har ferie :-)

Mannen kjørte meg til tul (4timers tur) -men på grunn av smitteregime og så videre venter vi litt med at han blir med inn .. slitsomt å være smittebærer .. :/

Mannen min var med, vi var sist fredag og så hjertet banket <3
Han blir ikke med neste gang som er i neste uke, fordi de er en torsdag og han kun er hjemme i helger.

Min hadde vært med om han hadde hatt fri. Men han jobber døgn så det klaffet naturligvis med jobb. Blir med på OUL om han har fri da.

Min mann var med meg å det er jeg såå glad for! Så slapp jeg å få den dårlige nyheten selv om at den lille var død :'( da hadde jeg noen å dele sorgen med der og da å resten av uka..

Back
Topp