Skal på reise, men så utrolig kvalm!!

Himla

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
It's gonna be May 2019
Neste uke reiser jeg på en toukers tur til New York, men har de siste dagene blitt så utrolig kvalm at jeg er usikker på om jeg klarer å gjennomføre det. Noen som har erfaring med reise på dette tidspunktet i svangerskapet? Kommer til å være ca. 8 uker på vei. Er jo verdens lykkeligste for tiden, da vi har ventet lenge på dette, men veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Fikk resept på kvalmestillende av legen, men hun sa at jeg burde bruke minst mulig av dette.

jeg skulle egentlig til London om noen uker, men jeg lar være å reise fordi jeg er dårlig. Men så skulle jeg på klassetur med fullt tempo hele tiden. Hadde det vært med venner eller min kjære hadde jeg reist :)

Men kan dere ikke ta dagene som de kommer og etter dagsformen? Flere som opplever at symptomene blir litt mildere på det tidspunktet også, så det er lov å håpe :)

Men kan dere ikke ta dagene som de kommer og etter dagsformen? Flere som opplever at symptomene blir litt mildere på det tidspunktet også, så det er lov å håpe :)

Håper virkelig det blir bedre, men er det ikke slik at man gjerne når en topp i uka 10, hvor kvalmen så ofte vil avta? Er nå 6+3 og har til nå blitt mer og mer kvalm :meh: Kan som du sier ta dagene som de kommer, og i og med at vi skal være der så lenge, trenger vi ikke å stresse så mye egentlig. Er bare redd for at jeg må betale 10-15000 for en tur hvor jeg kanskje bare blir liggende på hotellrommet :p

jeg skulle egentlig til London om noen uker, men jeg lar være å reise fordi jeg er dårlig. Men så skulle jeg på klassetur med fullt tempo hele tiden. Hadde det vært med venner eller min kjære hadde jeg reist :)

Er med kjæreste og venner, så kan forsåvidt tilpasses ja :)

Back
Topp